ریتون، بهترین رنگ مو برای سالن زیبایی

کد خبر: 1228195

تصور کنید به رستوران محبوب خود رفته و غذای همیشگی را سفارش داده‌اید اما طعم و کیفیت آن مثل همیشه نیست. همان رستوران، همان غذا و همان آشپز. پس عامل تغییر طعم و مزه چیزی جز تغییر کیفیت مواد اولیه نیست. مواد اولیه با کیفیت در کیفیت نهایی هر چیزی تاثیرگذار هستند و یکی از آن‌ها کیفیت نهایی رنگ مو است.

ریتون، بهترین رنگ مو برای سالن زیبایی

 

در سالن‌های آرایشی هم مانند رستورا‌ن‌ها باید بهترین مواد اولیه برای رسیدگی به نیازهای مشتریان تهیه شود تا نتیجه نهایی کار مطلوب و رضایت‌بخش باشد. یکی از محصولاتی که انتخاب آن در سالن‌های آرایشی نیاز به دقت و تمرکز بالا دارد، رنگ مو است. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود که در ادامه قصد معرفی بهترین نوع آن را داریم. با ما همراه باشید.

ویژگی های رنگ مو خوب مناسب سالن های زیبایی

بیشتر خانم‌ها برای یکبار هم که شده تجربه رنگ کردن مو در خانه را داشته‌اند و این موضوع را نیز تجربه کرده‌اند که رنگ موی خانگی آن‌ها هرگز جلوه و کیفیت رنگ مو در آرایشگاه را نداشته است.

این موضوع به دلیل تفاوت ابزارها و محصولاتی است که در سالن‌های زیبایی برای رنگ کردن موی مشتریان استفاده می‌شود. یکی از این محصولات رنگ مو است که انتخاب آن در سالن‌های زیبایی زنانه و حتی مردانه با دقت بالا انجام می‌گیرد.

برخلاف خرید خانگی این محصول که رنگ زیبا و قیمت مناسب، فاکتورهای انتخاب هستند، خریداری آن برای آرایشگاه با در نظر گرفتن پارامترهای دیگری انجام می‌شود. در ادامه برخی از پارامترها و مهمترین ویژگی های رنگ موی خوب برای سالن آرایشی را معرفی خواهیم کرد.

پوشانندگی بالا

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک رنگ موی خوب که در سالن‌ها آرایشی به آن توجه می‌شود، قدرت پوشانندگی است. یک رنگ موی خوب و با کیفیت باید قادر به پوشش دادن تمام سطح مو به صورت یکنواخت باشد و موها را دو رنگ نکند. به علاوه قدرت پوشانندگی و کاور رنگ مو باید به گونه‌ای باشد که با یکبار استفاده، موها رنگ بگیرند و نیازی به ترمیم رنگ نباشد.

ایجاد شفافیت

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که رنگ موهای مصرفی در سالن‌های زیبایی از آن برخوردار هستند، ایجاد شفافیت و درخشندگی است. مات نبودن رنگ مو و شفافیت آن، جلوه‌ای زیبا به موها می‌بخشد و موها را سالم‌تر نشان می‌دهد.

پایداری و ماندگاری مناسب

از دیگر ویژگی‌های یک رنگ موی خوب که برای انتخاب رنگ مناسب در سالن‌های آرایشی به آن دقت می‌شود، پایداری و ماندگاری مناسب است. استفاده مکرر از رنگ مو باعث آسیب به موها می‌شود و با علم به این موضوع در سالن‌های آرایشی از رنگ‌هایی استفاده می‌شود که مدت زمان بیشتری روی مو باقی می‌مانند و ماندگاری بالایی دارند.

سازگاری با انواع پوست

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که رنگ موی مناسب سالن‌های زیبایی باید از آن برخودار باشد، سازگاری با انواع پوست است. طبیعتا در سالن آرایشی امکان بررسی پوست تمام مشتریان و انتخاب محصولی متناسب با پوست سر آن‌ها وجود ندارد و به جای این کار محصولاتی به کار برده می‌شود که برای همه افراد قابل استفاده بوده و ایجاد حساسیت یا عارضه‌ای نداشته باشند.

این نکته یک اصل مهم در انتخاب محصولات آرایشی مناسب سالن‌های زیبایی است و نه فقط در مورد رنگ مو بلکه در مورد تمام لوازم و محصولاتی که در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شود، باید به آن توجه کرد.

عدم آسیب‌رسانی به ساقه مو

5

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای انتخاب رنگ موی مناسب سالن‌های زیبایی به آن توجه می‌شود، عدم آسیب‌رسانی به ساقه مو است. بیشتر مشتریان، آرایشگاه را با همین هدف که موی آن‌ها پس از رنگ شدن، دچار هیچ آسیب و عارضه‌ای نشود، انتخاب می‌کنند؛ بنابراین در انتخاب محصولی که در سالن زیبایی استفاده می‌شود، باید به عدم آسیب‌رسانی توسط آن توجه کرد.

اثرگذاری سریع

یک رنگ موی خوب برای سالن زیبایی باید اثرگذاری سریعی داشته باشد و سرعت جذب و نفوذ آن به فولیکول‌های مو بالا باشد. سریع‌تر انجام شدن کار مشتریان علاوه بر جلب رضایت آن‌ها این مزیت را نیز دارد که به مشتریان بیشتری در طول روز رسیدگی شود و از این طریق درآمد سالن نیز افزایش پیدا کند.

حجم مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که محصولات مصرفی در سالن‌های زیبایی به خصوص رنگ مو، باید از آن برخوردار باشند، حجم مناسب است.

قیمت مناسب

هزینه خدمات انجام شده در آرایشگاه‌ها علاوه بر دستمزد آرایشگر به قیمت محصولاتی که برای آرایش و زیبایی استفاده شده است هم بستگی دارد. به همین دلیل در سالن‌های آرایشی تلاش می‌شود که محصولات در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشند تا هزینه ارائه خدمات به مشتریان معقول و منطقی بوده و رضایت مشتریان در این زمینه هم جلب شود.

موجود در بازار

موجودی محصول مورد نظر در بازار و امکان شارژ و خرید مجدد آن بعد از تمام شدن، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که رنگ موی مناسب سالن آرایشی باید از آن برخوردار باشد.

استفاده راحت

در نهایت یک رنگ موی خوب برای سالن آرایشی، رنگ مویی است که استفاده از آن ساده و راحت باشد. بعضی از انواع رنگ‌های مو، طریقه مصرف پیچیده‌ای دارند. برای مثال باید در حجم کاملا مشخص استفاده شود یا مدت زمان ماندگاری آن‌ها زمانی بسیار دقیق دارد، رعایت این موضوعات در سالن‌های آرایشی چندان ساده نیست، به همین دلیل معمولا از محصولاتی در سالن‌ها استفاده می‌شود که به راحتی قابل مصرف باشند.

بهترین رنگ مو برای سالن های زیبایی

6

ماندگاری، قدرت پوشانندگی خوب و بالا، سازگاری با انواع پوست به دلیل تولید از مواد طبیعی و استاندارد و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های رنگ مو ریتون، بهترین رنگ مو برای استفاده در سالن‌های زیبایی است.

ویژگی‌های گفته شده تنها بعضی از مزایا و ویژگی‌های مثبت ریتون هستند. این برند قدیمی و خوش سابقه محصولات خود را با فرمولاسیونی ویژه تولید می‌کند تا برای همه مشتریان قابل استفاده باشند و هیچگونه حساسیت یا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نکنند.

در پاسخ به این سوال که رنگ مو ریتون ساخت کجاست؟ باید گفت ریتون برندی ایتالیایی است که از ابتدا در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته و نزدیک 50 سال در این عرصه قدمت دارد. یکی از تولیدات بی‌نظیر این برند مطرح لوازم آرایشی، رنگ مو است که در طیف‌های رنگی مختلف تولید شده و جزو پرفروش‌ترین محصولات این برند نیز هست. رنگ‌ موهای برند مطرح ریتون با کمترین میزان آمونیاک تولید می‌شوند تا آسیبی به موی مصرف کنندگان وارد نکنند.

ویژگی رنگ‌ موهای ریتون

رنگ موهای برند ریتون با مواد طبیعی ساخته می‌شوند و نه تنها باعث ریزش یا ضعیف نشده بلکه به تقویت موها نیز کمک می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مشخصات رنگ مو ریتون، پوشش دهی بالای آن است. مقدار کمی از این رنگ مو می‌تواند تمامی ساقه مو را پوشش دهد. همین موضوع باعث می‌شود فرآیند رنگ کردن مو به بهترین شکل ممکن انجام شده و با نتایج عالی همراه باشد.

حفظ ظاهر طبیعی و رنگی مناسب و درخشان برای موها از دیگر ویژگی‌هایی است که رنگ موی ریتون را به انتخابی مناسب برای استفاده شخصی و سالن‌های آرایشی تبدیل می‌کند. این رنگ مو از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است و در صورتی که جنس مو مناسب باشد، تا هفته‌ها روی مو باقی خواهد ماند.

رنگ موهای برند ریتون با فرمولاسیون ویژه و طبق استانداردهای روز اروپا تولید می‌شوند و این موضوع هم در پرطرفدار بودن آن‌ها بی‌تاثیر نیست. با خرید رنگ موی ریتون دیگر نیازی به خرید رنگ موی جدید برای سالن آرایشی خود نخواهید داشت زیرا این رنگ مو یک تیر و چند نشان است و علاوه بر زیباسازی موها به حفظ سلامت و کیفیت آن‌ها نیز کمک می‌کند.

در پایان باید گفت خرید محصولات و لوازم آرایشی مانند رنگ برای سالن‌های زیبایی تفاوت‌های زیادی با خرید خانگی و محدود دارد. برای خرید محصول سالن‌ آرایشی باید دقت بیشتری به عمل آورد و بهترین نوع محصولات از هر نظر را خریداری کرد که در این مطلب راهنمایی‌های لازم در این زمینه را ارائه کردیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها