انواع مدل های ماشین ظرفشویی بوش سری ۶

کد خبر: 1231893

معرفی انواع ماشین ظرفشویی های بوش سری 6 همراه با اطلاعات کامل و عکس هر محصول و راهنمایی خرید

انواع مدل های ماشین ظرفشویی بوش سری ۶

 

انواع مدل های ماشین ظرفشویی بوش سری ۶

از معتبر ترین برند هایی که در سالیان اخیر به طراحی و تولید ماشین ظرفشویی پرداخته است، می توان به برند بوش اشاره کرد. بوش ماشین های ظرفشویی خود را در سری ۴، ۶ و ۸ ارائه کرده است که هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارا می باشند. برای آشنایی هر چه بیش تر با انواع مدل های ماشین ظرفشویی بوش سری ۶، با ما در ادامه مطلب همراه بمانید.

 

بررسی و معرفی بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶

  • ماشین ظرفشویی مدل SMS68TWO6E

اولین و محبوب ترین ماشین ظرفشویی سری ۶ بوش، مدل SMS68TWO6E می باشد. اغلب افرادی که به خریداری این محصول می پردازند، دارای خانواده های نسبتا پرجمعیت هستند. چرا که ظرفیت ظرفشویی مدل SMS68TWO6E ۱۴ نفره بوده و می توان با استفاده از آن حجم بالایی از ظروف را مورد شستشو قرار داد. به هنگام شستشو، ۸ برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می توانید یکی از مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و دستگاه را روشن کنید.

ظرفشویی بوش مدل SMS68TWO6E

دقت داشته باشید این محصول مصرف آب پایینی داشته و در هر دوره از شستشو تنها ۵.۹ لیتر آب مصرف می کند. اگر می خواهید یک ماشین ظرفشویی بی نقص و در عین حال کم صدا را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما ظرفشویی بوش مدل SMS68TWO6E است.

  • ماشین ظرفشویی مدل SMS67MWOOG

از دیگر محصولات ظرفشویی سری ۶ بوش، می توان مدل SMS67MWOOG را نام برد. این ظرفشویی فوق العاده از موتور قدرتمندی برخوردار است و می توان با استفاده از آن چندین بار در طول روز به شستشوی ظروف پرداخت. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67MWOOG به دلیل موتور پر قدرت خود، کم ترین میزان صدا را تولید می کند و افراد می توانند حتی به هنگام شب از این دستگاه استفاده کنند. SMS67MWOOG همانند خانواده خود دارای ۸ برنامه شستشو است که افراد می توانند با توجه به میزان کثیفی و جنس ظروف یک برنامه مناسب را انتخاب نمایند. مصرف آب در این مدل از ظرفشویی بوش ۵.۹ لیتر اعلام شده است که دانستن این موضوع پیش از خرید خالی از لطف نخواهد بود.

  • ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW02E

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68MW02E امروزه به شدت مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و رضایت اکثر خریداران را به دست آورده است. این محصول دارای ۱۲ برنامه برای شستشو است که این موضوع دست افراد را برای شستشوی ظروف باز نگه میدارد. در ساخت و تولید ظرفشویی SMS68MW02E از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده شده است و به همین منظور تمام الودگی ها بر روی ظروف به خوبی پاک خواهند شد. همچنین توجه داشته باشید به هنگام شستشو ظروف هیچ آسیبی نخواهند دید و افراد می توانند با ارامش خاطر از ظرفشویی خود برای شستشوی ظروف چینی استفاده نمایند.

ظرفشویی بوش مدل SMS68MW02E

  • ماشین ظرفشویی مدل SMS67MW01G

ماشین ظرفشویی برند بوش مدل SMS67MW01G از بدنه عایق تولید شده است و این موضوع سبب می گردد تا به هنگام روشن کردن دستگاه با کم ترین میزان صدا مواجه گردید. دقت داشته باشید تنظیم ارتفاع در این محصول به عهده خریداران می باشد و به همین خاطر می توان گفت چینش ظروف در ظرفشویی بسیار راحت تر انجام خواهد شد. به طور کلی، اگر می خواهید یک محصول بی سر و صدا و با کیفیت را خریداری کنید، می توانید ظرفشویی بوش مدل SMS67MW01G را مد نظرتان قرار دهید و در صورت تمایل به خریداری آن بپردازید.

ظرفشویی مدل SMS67MW01G بوش

  • ماشین ظرفشویی مدل SMS68TI10M

یکی از محبوب ترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش سری ۶، SMS68TI10M است. این محصول دارای ظرفیت ۱۴ نفره بوده و می توان گفت مناسب خانواده های پر جمعیت است. به هنگام طراحی این مدل از ظرفشویی سری ۶، از یک مبدل حرارتی استفاده شده است که به جلوگیری از شکستن ظروف کمک شایانی می کند. در این محصول ارتفاع طبقات قابل تنظیم بوده و افراد می توانند چینشی سریع تر و آسان تر را تجربه کنند. برای خریداری ظرفشویی مدل SMS68TI10M به شما پیشنهاد می دهیم تا به مراکز فروش معتبر سر بزنید تا بتوانید یک محصول اورجینال و بی عیب و نقص را خریداری فرمایید.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TI10M

  • ماشین ظرفشویی مدل SMS68TW02E

اخرین مدل از ظرفشویی بوش سری ۶ که می خواهیم برایتان معرفی کنیم، SMS68TW02E است. برای شستشوی ظروف با استفاده از این محصول تنها به ۵.۶ لیتر آب در هر دوره نیاز خواهد بود و می توان گفت این مدل از ظرفشویی بوش بسیار کم مصرف به حساب می آید. بر روی این دستگاه صفحه نمایش LED تعبیه شده است که ظاهری زیبا و مدرن را برای دستگاه به ارمغان می آورد.

چرا به خریداری ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ بپردازیم؟

  • مصرف انرژی پایین

اولین و مهم ترین نکته ای که باعث می شود افراد به خریداری ماشین های ظرفشویی سری ۶ بپردازند، مصرف بسیار پایین انرژی در آن ها است. اگر بر روی مصرف آب و برق منزل تان حساس هستید، می توانید خریداری ظرفشویی های سری ۶ بوش را مد نظرتان قرار دهید.

  • موتور قدرتمند

از دیگر ویژگی های ظرفشویی سری ۶ بوش می توان به موتور قدرتمند در آن ها اشاره کرد. هنگامی که موتور مناسب در ظرفشویی قرار گیرد، عملکرد دستگاه بالا رفته و بدون تولید هیچ گونه صدایی به شستشوی ظروف کثیف می پردازد. موتور قدرتمند ظرفشویی های سری ۶ باعث می شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و بتوان از آن طی سالیان متوالی استفاده نمود.

  • برنامه شستشوی متنوع

در ظرفشویی های سری ۶ بوش از برنامه های شستشوی متنوع استفاده شده است. این موضوع سبب می گردد تا افراد بتوانند با توجه به ظروف خود، بهترین برنامه را انتخاب کرده و ظروف خود را از هر گونه آلودگی عاری سازند.

برای خرید ماشین های ظرفشویی سری ۶ به چه مراکزی مراجعه کنیم؟

همانطور که می دانید، محصولات تقلبی برند بوش در سطح بازار فراوان اند و این موضوع نگرانی های بسیاری را برای افراد به وجود مس آورد. به همین خاطر، به شما پیشنهاد می دهیم تا برای خریداری ظرفشویی سری ۶ بوش حتما به مراکز فروش معتبر مراجعه فرمایید تا از خرید محصولات فیک در امان بمانید.

خرید ظرفشویی بوش از بوش بازار

همانطور که تا به الان متوجه شده اید، ماشین های ظرفشویی سری ۶ بوش از کیفیت بالایی برخوردار اند و با یک بار پرداخت هزینه و خریداری آن ها، می توانید طی سالیان متوالی دستگاه را مورد استفاده تان قرار دهید. لذا در این قسمت از مطلب سعی کردیم تا شما را به طور کامل با انواع ماشین های ظرفشویی بوش سری ۶ آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطالب توانسته باشید به یک شناخت نسبی در رابطه با ظرفشویی بوش دست یافته باشید و در صورت تمایل به خریداری مدل دلخواه خود از مراکز فروش معتبر مانند بوش بازار بپردازید.

منبع: فروشگاه بوش بازار

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها