بهترین کشور برای مهاجرت با بچه

کد خبر: 1235664
بهترین کشور برای مهاجرت با بچه

 

بهترین کشور برای مهاجرت با بچه کدام است؟ در این مقاله کشور های مختلف را بررسی میکنیم و به این سوال پاسخ میدهیم که در صورت داشتن فرزند کسب اقامت آلمان و یا کشورهای دیگری مانند سوئد ، نروژ، ایسلند ، استونی، پرتغال و ... چه چالش ها و مشکلاتی را دارد.

بطور کلی،مهاجرت به کشوری دیگر تصمیمی بسیار بزرگ است که نیاز به برنامه‌ریزی دارد،اما اگر بخواهید با فرزندان یا خانواده‌تان به کشوری دیگر مهاجرت کنید برنامه‌ریزی هایتان باید بسیار دقیقتر باشد.

با اینکه،کار و زندگی در کشوری خارجی می‌تواند در هر سنی مزایای زیادی داشته باشد،اما از دست دادن دوستان و مکانهای آشنا و مواجهه با تجربیات جدید و آشنا نبودن به زبان کشور موردنظر برای اغلب بچه‌ها چالش‌برانگیز است.لذا،اگر قصد مهاجرت با فرزندتان را دارید،ممکن است روند مهاجرت برایتان کمی سخت‌تر باشد.

 

 

چالش های مهاجرت با بچه

امروزه بسیاری از افراد برای تضمین آینده‌ی تحصیلی و شغلی فرزندانشان به فکر مهاجرت می‌افتند.

اما اطلاع از شرایط زندگی در کشور منتخب و چالشهایی که ممکن است خود یا خانوادهتان در آن کشور با آن رو برو شوید،پیش از مهاجرت لازم است.چرا که بدین ترتیب می‌توان درمورد موضوعات پیش‌بینی نشده برنامه‌ریزیهای دقیقتری داشت.

بطور کلی،از چالشهایی که ممکن است در زمان مهاجرت به کشوری خارجی با آنها روبرو شوید،مشکلات زبانی،مسائل مربوط به افتتاح حساب،تطبیق با فرهنگی دیگر،دور افتادن از آشنایان و دوستان،پیچیده بودن مراحل اخذ اقامت و غیره باشند.

بهترین کشور برای مهاجرت با بچه کدام است؟

بهترین کشورها برای مهاجرت با بچه،شرایط مساعدی را برای تحصیل فراهم می‌سازند.بچه‌ها با آموزش در این کشورها و دریافت مدارکی معتبر می‌توانند آینده شغلی خود را تضمین کنند و حتی در سایر کشورها به کار مشغول شوند.

همچنین،بهترین کشورها برای مهاجرت،از افراد با استعداد و کارآفرینان حمایت می‌کنند و خدماتی را به آنها ارائه می‌دهند.

بطور کلی،برای انتخاب کشوری مناسب برای مهاجرت با بچه می‌بایست مواردی چون امنیت،هزینه مراقبت از کودک،شادی،سلامتی،تحصیلات،مرخصی زایمان و مرخصی پدر شدن را در نظر داشت.

آیا آلمان در لیست بهترین کشور ها برای مهاجرت با بچه است؟

حتما به دنبال آسان ترین راه مهاجرت به آلمان هستید و قصد دارید در این مسیر طولانی فرزند خود را نیز به همراه ببرید! سیستم آموزشی در آلمان یکی از بهترینها در دنیا است و تحصیل در مراکز آموزشی دولتی آلمان می‌تواند رایگان باشد.مدارک تحصیلی اخذ شده از آلمان بسیار معتبر هستند.لذا،می توان با هزینه‌هایی ارزان،مدارک تحصیلی معتبری کسب نمود.

میانگین حقوقها در این کشور بالاتر از دیگر کشورهای اروپایی است.از دلایل دیگر برای اینکه آلمان را بهترین کشور برای مهاجرت با بچه بدانیم موارد زیر هستند.

سیستم مراقبتهای بهداشتی در آلمان از شرایط مناسبی برخوردار است و دولت بسیاری از هزینه‌های درمانی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

همچنین،سیاستهای مربوط به مرخصی زایمان و پدر شدن در آلمان قابل توجه است.چرا که علاوه بر مرخصی 14 هفته‌ای زایمان،هر دو والدین میتوانند از مرخصی والدین (Elternzeit) و نیز کمک هزینه والدین یا الترن گلد (Elterngeld) استفاده کنند.

16

آیا هلند در لیست بهترین کشور ها برای مهاجرت با بچه است؟

هلند یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه تربیت کودکان و هر چیزی مرتبط با بچه‌ها می‌باشد.لذا،هلند از جمله برترین کشورهای اروپای شمالی در زمینه سلامت و رفاه است.

کشور هلند که به واسطه‌ی ارزشهای خانوادگی (ارزشهای اجتماعی و اخلاقی حاکم بر خانواده) و آزادی‌اش شناخته شده است،از رتبه‌ی بالایی در زمینه زیست محیطی و استانداردهایی که محافظت و ایمنی کودکان را تضمین می‌کنند،برخوردار است.

کشور هلند دارای یکی از برترین سیستمهای آموزشی و بهداشتی در جهان است و هزینه‌های بسیاری را برای بخش مراقبت از کودکان در نظر می‌گیرد.در نتیجه،هلند می تواند بهترین کشور برای مهاجرت با بچه باشد.

 

مهاجرت به یک کشور جدید با بچه خود دارای مسائل و چالش‌های خاصی است. استفاده از وکیل مهاجرت به هلند می‌تواند برای افرادی که تصمیم به مهاجرت به این کشور را دارند و بچه همراه خود دارند، بسیار مفید و ضروری باشد. عموما مزیت وکیل مهاجرت به هلند در حوزه های زیر است:

 

۱. آشنایی با قوانین و مقررات

 

۲. تسهیل در انجام مراحل مهاجرت

 

۳. محافظت حقوقی شما و فرزندانتان

هلند خانه‌ی شادترین کودکان جهان است. اما چرا؟

نظرات و عقاید کودکان در هلند با ارزش هستند و به آنها اهمیت داده می‌شوند. در حقیقت، کودکان در هلند از همان سنین پایین یاد می‌گیرند که دیدگاهها و نظرات خود را بیان نمایند.

همچنین، دولت هلند همواره شهرداریها را تشویق می‌کند تا حقوق و منافع کودکان را از طریق ابتکاراتی چون، اختصاص 3 درصد از منطقه‌های مسکونی برای زمینهای بازی، ایجاد جعبه یا گودالهای شن برای بچه ها و غیره در نظر داشته باشند.

رتبه های هلند در زمینه های مختلف به شرح زیر است:

  • امنیت در هلند: 7 از 10
  • هزینه ی مراقبت از کودکان: 8 از 10
  • شادی: 10 از 10
  • سلامت: 8 از 10
  • تحصیلات: 7 از 10
  • مرخصی زایمان و مرخصی پدری: 9 از 10

 

لیست بهترین کشور ها برای مهاجرت با بچه

از جمله بهترین کشورها برای مهاجرت با بچه موارد زیر هستند:

  • سوئد
  • نروژ
  • ایسلند
  • استونی
  • کشور پرتغال
  • آلمان
  • دانمارک
  • اسلوونی
  • لوکزامبورگ
  • فرانسه
  • نیوزلند
  • سنگاپور

17

ایسلند

ایسلند،بهترین کشور برای مهاجرت با بچه است.ایسلند به واسطه‌ی انعطاف پذیری و مزایایی که والدین دریافت می کنند،یکی از بهترین مکانهای جهان برای والدین شاغل است و حدود 90 درصد از پدران در ایسلند از مرخصی اجباری 3 ماهه‌ی پدر شدن بهره می برند.

امنیت

هزینه‌های مراقبت از کودک:

شادی

سلامت

تحصیلات

مرخصی زایمان و مرخصی پدری

9 از 10

9 از 10

8 از 10

9 از 10

7 از 10

10 از 10

 

 

 

 

 

دانمارک

دانمارک دارای سیستمی مناسب برای سلامت دوران کودکی است.اگر فرزندتان شما نوزاد باشد،یک پرستار همیشه به وی سر می‌زند و از طریق پزشک معاینات منظمی انجام خواهد شد.همچنین،در صورتی که کودک مریض شود،می‌توان در خانه ماند و به مراقبت از کودک پرداخت که در این صورت،دو روز اول به عنوان مرخصی با حقوق در نظر گرفته می شود.

امنیت

هزینه‌های مراقبت از کودک:

شادی

سلامت

تحصیلات

مرخصی زایمان و مرخصی پدری

9 از 10

9 از 10

9 از 10

6 از 10

8 از 10

8 از 10

 

 

 

 

سوئد

سوئد مکانی عالی برای بچه هاست و سازمان هایی نظیر Försäkringskassan (آژانس بیمه اجتماعی کشور سوئد)،شرایطی را به وجود آورده اند تا والدین بتوانند زمان بیشتری را در کنار فرزندان باشند.

در سوئد از هر دو والدین خواسته می شود که در تربیت فرزندان مشارکت داشته باشند.لذا،والدین مشمول مرخصی والدین و یا مرخصی از محل کار،برای نگه داری از کودک بیمار خواهند بود.در نتیجه،سوئد بهترین کشور برای مهاجرت با بچه است.

امنیت

هزینه‌های مراقبت از کودک:

شادی

سلامت

تحصیلات

مرخصی زایمان و مرخصی پدری

9 از 10

8 از 10

10 از 10

9 از 10

7 از 10

9 از 10

 

 

 

 

فنلاند

نام فنلاند در لیست امن‌ترین کشورهای دنیا مشاهده می‌شود و از آنجا که یکی از دغدغه‌های افراد برای انتخاب کشوری جهت مهاجرت،آن هم با بچه،امنیت است،لذا،در مورد کشوری که به امن بودن شناخته می شود،این نگرانی برطرف خواهد شد.

امنیت

هزینه های مراقبت از کودک:

شادی

سلامت

تحصیلات

مرخصی زایمان و مرخصی پدری

10 از 10

9 از 10

9 از 10

8 از 10

7 از 10

9 از 10

 

 

 

 

نروژ

نروژ از لحاظ محیط زیست یکی از بهترین کشورها برای کودکان است و این کشور دارای زیرساختهای پیشرفته‌ی آموزشی و بهداشتی است.

مراقبت و تربیت کودکان در این کشور در اولویت قرار دارد و بچه‌ها برای تقویت قدرت تخیل خود در هر سنی که باشند،می‌توانند در فضاهای باز بازی کنند.

کودکان در نروژ از یکسالگی وارد مهد کودکها می‌شوند.همچنین،در نروژ تمامی کودکان زیر 16 سال از مراقبتهای پزشکی رایگان،نظیر مراقبتهای دندانپزشکی بهره می‌برند.لذا،نروژ هم بهترین کشور برای مهاجرت با بچه است.

امنیت

هزینه های مراقبت از کودک:

شادی

سلامت

تحصیلات

مرخصی زایمان و مرخصی پدری

9 از 10

8 از 10

10 از 10

9 از 10

7 از 10

9 از 10

 

 

 

 

سوئیس

معمولاً والدین در سوئیس تمایلی به سپردن بچه‌هایشان به مراکز نگهداری از کودکان ندارند و مراقبت از مادربزرگ و پدربزرگ در این کشور متداول است.همچنین،مادرانی که دارای فرزندان خردسال هستند،بندرت بصورت تمام وقت کار می‌کنند و اغلب پدران نیز ساعتهای کاریشان را کاهش می‌دهند.

امنیت

هزینه‌های مراقبت از کودک:

شادی

سلامت

تحصیلات

مرخصی زایمان و مرخصی پدری

8 از 10

6 از 10

8 از 10

10 از 10

7 از 10

9 از 10

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها