بررسی مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

کد خبر: 1238211

در دنیای امروزی که موضوعات بهداشت و سلامت انسان بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته‌اند، تصفیه آب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با وجود اهمیت این موضوع، اکثر مردم همچنان از آب ناخالص و احتمال داشتن شوک و آلودگی های مختلف استفاده می‌کنند. برای حل این مشکل و ارائه راهکاری مناسب و موثر، دستگاه تصفیه آب اورجینال به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها شناخته شده است.

بررسی مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

 

دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه تصفیه آب می‌باشد که با استفاده از فیلتراسیون مکانیکی و شیمیایی، تمام آلودگی‌ها، شوک‌های شیمیایی و میکروب‌های مضر را از آب حذف می‌کند. این دستگاه با دارا بودن تکنولوژی هوشمند، قادر است تا به طور اتوماتیک فرآیند تصفیه آب را انجام داده و آبی کاملا پاک و ایمن را برای استفاده فراهم کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته دستگاه تصفیه آب اورجینال، عمر طولانی فیلترهای آن است. این فیلترها معمولا از جنس فیبر سرامیکی تهیه می‌شوند که از نظر عملکرد و کارایی بسیار بالا هستند. همچنین، با توجه به کاهش هزینه‌های بالقوه بسته به خرید ابتدایی دستگاه تصفیه آب اورجینال و نیاز به تعویض پیوسته فیلترها، استفاده از این دستگاه نسبت به خرید روزانه ظروف آب معدنی، دراز مدت مزیت بسیاری دارد.

در این مطلب، ما به‌طور کلی به معرفی دستگاه تصفیه آب اورجینال می‌پردازیم و مزایا و خواص آن را بررسی می‌کنیم. همچنین، به معرفی روش‌های خرید این دستگاه می‌پردازیم تا مشتریان بهترین راهکار برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال را داشته باشند.

 

مارک های معتبر تصفیه آب تایوانی

بهترین سیستم دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف آلاینده ها ی آب موجود در آب آشامیدنی باید دارای سیستم اسمز معکوس باشد که با داشتن فیلتر ممبران قادر است املاح و مواد مضر آب را تا اندازه 0001/0 میکرون از بین ببرد. دستگاه ها ی تصفیه آب تایوانی بهترین عملکرد را در جدا کردن و حذف آلاینده ها و املاح آب دارند. این دستگاه ها که از سیستم اسمز معکوس بهره می گیرند در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی هم دارند.

برند سافت واتر و سی سی کا جزو بهترین مارک ها ی تصفیه آب تایوانی می باشند که سابقه ی زیادی در تولید دستگاه های آب تصفیه کن دارند و با تجربه ای بیش از نیم قرن توانسته اند دستگاه ها ی اسمز معکوس با قدرت جذب بالا تولید کنند. کیفیت و کارایی این برند با مارک های مشابه در یک سطح هستند و چه بسا که قوی تر هم می باشند اما از مزیت آن ها این است که با توجه به کیفیتی که دارند بسیار اقتصادی می باشند و قیمت مناسبی دارند. دستگاه های سافت واتر و سی سی کا مونتاژ ایران و دارای قطعات تایوانی/چینی می باشند که برای خرید اورجینال آن ها به نمایندگی ها ی معتبر باید مراجعه کرد. بهترین مدل تصفیه آب سافت واتر دستگاه RO8-OX است که با فناوری اسمز معکوس و فیلتر های قلیایی و اکسیژن ساز کیفیت آب را دو برابر می کند. دستگاه RO8-ORP نیز کامل ترین تصفیه آب سی سی کا می باشد.

برند مینروا فیلتر را می توان بهترین مارک تصفیه آب خانگی دانست. این برند نزدیک به یک قرن سابقه در صنعت تصفیه آب دارد یکی از مهم ترین مزیت های برند مینروا داشتن نماد اصالت است. برای خرید تصفیه آب مینروا شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری این برند می باشد. مینروا دستگاه های اسمز معکوس در مدل زیر سینکی را با بیشترین بازدهی و کیفیت تولید کرده که رضایت صد درصدی مصرف کنندگان را به همراه داشته است. تصفیه آب های این برند دارای قطعات اصل تایوانی می باشند. فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک با هولوگرام اصلی این برند قدرت بسیار بالایی در جذب املاح و ناخالصی ها آب تا 98 درصد دارد. پمپ قدرتمند، مخزن آنتی باکتریال با کیفیت و شیر آلات استیل و مرغوب از دیگر ویژگی ها ی این برند می باشد. تصفیه آب مینروا به دلیل خدمات پس از فروش بهتر، پر فروش ترین دستگاه در چند سال اخیر بوده است. محصولات این شرکت همگی دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت می باشند و قطعات آن گارانتی یک ساله نیز دارند. قیمت برند مینروا به نسبت کیفیت بسیار مناسب می باشد و یک گزینه ی بسیار مطمئن برای کسانی است که به دنبال افزایش کیفیت آب آشامیدنی خود می باشند.

مارک های معتبر تصفیه آب تایوانی

 راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

خرید تصفیه آب خانگی با رجود تنوع برندها و سیستم های تصفیه آب همیشه سخت بوده و نیاز به راهنمایی و مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب از طرف کارشناسان و متخصصان این حوزه دارد. برای انتخاب یک دستگاه تصفیه آب اورجینال و اصل می بایست از نمایندگی معتبر برندهای مطرح آن در کشور خرید نمایید.

همچنین توجه داشته باشید که بهترین نوع تصفیه آب خانگی، سیستم تصفیه آب اسمزمعکوس می باشد. با کمی هزینه بیشتر می توانید مدل های دارای مراحل بیشتری مثل قلیایی ساز، اکسیژن ساز و فرابنفش را تهیه کنید تا سطح سلامت و کیفیت آب مصرفی را به بالاترین حد خود برسانید.

این نوع دستگاه ها معمولا بصورت زیرسینکی تولید می شوند و نیاز به فضای کافی در زیر سینک ظرفشویی شما خواهند داشت. مدل کاهی تصفیه آب رومیزی و قابل حمل، سیستم های تصفیه آب اولترافیلتراسیون دارند که از نوع امسزمعکوس ضعیف تر می باشند.

 راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

خرید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب با برند های تایوانی در ایران می باشد. با مراجعه به سایت این شرکت می توانید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا را مشاهده نمایید و با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

مرکز فروش تصفیه آب تصفیه آسا، نمایندگی انحصاری برند تصفیه آب مینروا و دیگر برند های معروفی مثل سافت واتر و سی سی کا می باشد. در میان برندهای ذکر شده، انواع تصفیه آب خانگی مینروا کیفیت و خدمات ارزنده تری دارند و در واقع بهترین برند تصفیه آب در ایران محسوب می شود. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از طریق سایت تصفیه آسا برای سهولت خرید شما مشتریان گرامی و هم چنین صرفه جویی در زمان و هزینه فراهم است تا در سریع ترین زمان محصول مود نظرتان را آنلاین با بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خریداری نمایید.

خرید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب

شما می توانید جهت مشاوره خرید با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار کنید. تصفیه آسا علاوه بر واردات دستگاه تصفیه آب، از برترین وارد کنندگان فیلترهای تصفیه آب خانگی و صنعتی و کلیه قطعات یدکی تصفیه آب خانگی و آب شیرین کن های بزرگ صنعتی می باشد. ارسال دستگاه های تصفیه آب به سراسر کشور رایگان است و نصب آن ها در تهران، کرج، اسلام شهر، رباط کریم و شهریار بدون دریافت هزینه می باشد. از دیگر خدمات تصفیه آسا گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت، خدمات پس از فروش، ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی به صورت 24 ساعته شبانه روزی، ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه و خرید نقدی و اقساطی می باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها