چگونه مبل راحتی خود را بدون واسطه از تولید کننده تهیه کنیم؟

کد خبر: 1278289

مبل‌های راحتی در میان انواع مبل‌ها که امروزه توسط طراحان طراحی و ساخته می‌شوند، جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مبل‌ها هستند. علت این موضوع داشتن تنوع فوق العاده و همچنین مطابق بودن آن‌ها با بیشتر نیازهای مشتری است.

چگونه مبل راحتی خود را بدون واسطه از تولید کننده تهیه کنیم؟

 

تولید کنندگان در زمان ساختن مبل‌های راحتی به موارد زیادی مثل ابعاد مدل، طراحی ، ترکیب رنگ‌ها و پارچه‌ها، به کار رفتن متریال‌های جذاب برای جلوه بخشیدن به مبل و… توجه می‌کنند. این دقت و توجه آن‌ها باعث شده تا بتوانند مبل‌های راحتی فوق العاده‌ای را بسازند که مورد پسند مشتریان باشد. خریداران برای خریدن مبل‌های راحتی دارای چند راه هستند که می‌توانند از هر راهی که مورد پسند آن‌ها است، آنرا انجام دهند. اما بهترین راه خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده است. این کار برای خریدار مزیت‌های زیادی را به همراه دارد که به صورت کامل و جامعی راجع به آن مطالبی را در ادامه برای شما بیان می‌کنیم. بنابراین اگر قصد دارید که مبلمان راحتی زیبایی را برای منزل یا محل کارتان بخرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطالبی که در ادامه برایتان بازگو می‌کنیم را تا آخر بخوانید.

 

خرید از واسطه‌گرها مساوی با ضرر کردن شماست

درست دیده‌اید خرید کردن شما از واسطه‌گرها حتی با وجود تخفیف‌های عجیب و غریب و در جشنواره‌های مختلف هم سودی برای شما ندارد و تنها شما ضرر می‌کنید. این حرف شاید کمی عجیب به نظر برسد اما با کمی فکر و تامل حتما متوجه می‌شوید که واقعا خریدن مبل از واسطه‌گرها چیزی جز ضرر با خود به همراه ندارد. وجود واسطه‌گرها باعث می‌شود تا قیمت مبلمان راحتی بالا برود و بالا رفتن قیمت مبل چیزی است که به ضرر شما می‌باشد. بهترین راه که می‌توانید با کمک آن از ضرر کردن جلوگیری کنید و سودی را نیز به دست بیاورید، خریدن مبل راحتی از تولید کننده است. با انجام دادن این کار و قطع کردن و بیرون انداختن چند واسطه از زنجیره‌ی خرید، شما می‌توانید مبل راحتی را با قیمت مناسب‌تری بخرید.

در زنجیره‌ی خرید از واسطه‌گر شما باید هزینه‌های مختلفی را متحمل شوید که به قیمت اصلی مبل که از کارخانه خریداری شده اضافه می‌شود. از جمله هزینه‌ها می‌توان به هزینه‌ی باربری، هزینه‌ی دستمزد کارگران و شاگردان، هزینه‌های سربار و پنهانی و… اشاره کرد که به بهای اولیه‌ی مبل اضافه می‌شوند و به این صورت شما باید مبلغی خیلی بیشتر بابت خریدن مبل راحتی از واسطه‌گرها نسبت به خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده پرداخت کنید.

بنابراین با خریدن مبل راحتی از تولیدی می‌توانید مبلی را بخرید که هم قیمت مناسبی داشته و هم کیفیت بالایی دارد و در کنار این دو مورد نیز مطابق با نیازهای شما بوده و به خوبی به آن‌ها پاسخ بدهد.

17

مزیت‌های خرید مبل راحتی از تولید کننده

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید خرید خودتان را از تولید کننده انجام بدهید و واسطه‌‌ها را حذف کنید، به مزیت‌هایی دست پیدا می‌کنید که در زمان خریدن مبل راحتی از واسطه‌گرها هیچ وقت نمی‌توانستید به آن‌ها برسید. در ادامه یکی یکی و به ترتیب مزیت‌های خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده را برای شما بیان می‌کنیم تا شما با آگاهی کامل نسبت به انجام دادن این گار اقدام کنید.

خرید با قیمت کمتر و به صرفه

از مواردی که در بیشتر خانه‌ها ملاک است، این است که مبل راحتی که انتخاب می‌کنند قیمت خوب و مناسبی داشته باشد و با بودجه‌ای که آن‌ها برای خریدن مبل راحتی در نظر گرفته‌‌اند، همخوانی داشته و هماهنگ باشد. بنابراین اولین مزیت خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده که می‌توانید شما از آن بهره ببرید داشتن قیمت مناسب و خوب و به صرفه بودن آن است. وقتی واسطه‌‌ها حذف می‌شوند و شما برای خریدن مبل راحتی از تولید کننده اقدام می‌کنید، هزینه‌های اضافی حذف شده و شما با مبلغ کمتری مدل مورد نظرتان از مبل راحتی را می‌توانید بخرید. مجموعه مبل هالیدی که از مجموعه‌های معتبر در زمینه‌ی وسایل چوبی و مبلمان است در حال حاضر تخفیفی فوق العاده بر روی مبلمان‌های راحتی خود گذاشته است. مبل هالیدی تخفیف ۳۰ درصدی برای مبل‌های رانتی خود در نظر گرفته و این یعنی شما می‌توانید با قیمتی بسیار کمتر و مناسب‌تر مبلی که می‌خواهید را بخرید و از آن استفاده کنید. بنابراین با خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده بزرگ مبل هالیدی می‌توانید میزان هزینه‌های خود را برای خرید مبل کم کنید.

سفارشی کردن

وقتی که واسطه‌ها حذف شده و شما مستقیم از تولید کننده خرید کنید، می‌توانید خیلی راحت‌تر مبلی را پیدا کنید که متناسب با سلیقه و نیازهای شما باشد. شما می‌توانید حتی با تولید کننده صحبت کنید که چه مدل مبلی را با چه طرح و رنگی می‌پسندید تا آن‌ها با توجه به سلیقه‌ی شما مبلی را برای شما طراحی کرده و بسازند و بدین صورت شما می‌توانید مبلی را تهیه کنید که بسیار خاص بوده و برای شما طراحی شده و ساخته شده است. بنابراین با خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده می‌توانید به صورت سفارشی مبلی ایده‌آل برای خانه‌ی خود بخرید.

برخورداری از کیفیت بیشتر و بهتر

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده را انجام بدهید، در حقیقت این شانس بزرگ را برای خود به ارمغان می‌آورید که به محصولاتی که کیفیت بیشتر و بالاتری دارند، دسترسی پیدا کنید و از بین آن‌ها مبلی را بخرید که با سلیقه‌ی خودتان همخوانی داشته باشد. معمولا مبل‌هایی که واسطه‌ها به شما می‌فروشند، مبل‌هایی هستند که نسبت به مبل.های تولید شده در کارخانه کیفیت پایین تری دارند. زمانی که شما به تولید کننده مراجعه می‌کنید و از او می‌خواهید محصولاتش را به شما معرفی کند و نشان بدهد، می‌توانید مبلمان‌هایی با کیفیت متریال و ساخت بالا را مشاهده کنید و از نظر کیفیت با خیال راحتی خرید خودتان را انجام بدهید. بنابراین با خریدن مبل از واسطه‌ها خودتان را از مبلی با کیفیت بالا و مرغوب محروم نکنید.

دسترسی داشتن با پشتیبانی‌های مستقیم

وقتی شما تصمیم بر این دارید که خریدن مبل‌ راحتی بدون واسطه از تولید کننده را انجام بدهید و واسطه‌ها را حذف کنید، بخاطر ارتباط مستقیمی که با تولید کننده می‌گیرید، می‌توانید از مشاوره‌های رایگان و خدمات پشتیبانی تولید کننده استفاده کنید. مجموعه مبل هالیدی که یکی از تولید کننده‌های برتر در این زمینه به ویژه در زمینه‌ی تولید مبلمان راحتی است نیز با دادن مشاوره‌های رایگان و کمک و راهنمایی به شما می‌تواند در انتخاب بهترین مبل متناسب با فضایی که دارید و همچنین سلیقه‌ی شما نقش زیادی داشته باشد. همچنین دسترسی داشتن به پشتیبانی‌های مستقیم این تولید کننده و برخی از تولید کننده‌های دیگر باعث شده تا شما بتوانید، اگر دچار مشکلی شدید به راحتی با آن‌ها تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناس‌های آن‌ها مطرح کنید و از کمک و راهنمایی آن‌ها استفاده کنید. این مورد کمک می‌کند تا مشکل به وجود آمده راحت‌تر و سریع‌تر حل شود.

اطمینان داشتن از اصل بودن و اصالت داشتن

خریدن مبل از تولید کننده به شما این اطمینان را می‌دهد که مبل راحتی که می‌خرید اصل و اورجینال بوده و از متریال‌های با کیفیت برای ساختن آن استفاده شده است. زمانی که شما به جای خریدن مبل از واسطه، خریدن مبل را از تولید کننده انجام می‌دهید، می‌توانید از این که جنس تقلبی را به جای جنس اصل و اورجینال به شما بفروشند، جلوگیری کنید. با خریدن مبل راحتی اصل و اورجینال می‌توانید مطمئن باشید که مبلی که می‌خرید، بالاترین کیفیت را دارد و برای مدتی طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید. مبل راحتی تقلبی کیفیت چندانی ندارند و نمی‌توان برای مدتی طولانی از آن‌ها استفاده کرد.

به دست آوردن اطلاعات دقیق درباره‌ی محصول

به شما پیشنهاد می‌کنیم که خریدن مبل راحتی خودتان را از یک تولید کننده معتبر همچون تولیدی مبل هالیدی انجام بدهید تا به شما اطلاعات دقیق و کاملی را درباره‌ی هر نوع مبل بیان کند. تولید کننده اطلاعات خیلی خوبی را راجع به هر مبل که تولید شده می‌داند و می‌تواند به خوبی توضیحاتی را راجع به هر مدل مبل راحتی در اختیار شما بگذارد. شما می‌توانید با توجه به توضیحات تولید کننده راجع به نحوه‌ی ساخت مبل و موادی که در ساخت آن به کار رفته اطلاع پیدا کنید و بعد از آن تصمیم بگیرید که مبل را بخرید یا خیر.

کمک کردن به محیط زیست

با خریدن مبل راحتی از تولید کننده می‌توانید به سلامت محیط زیست کمک کنید. وقتی شما از تولید کننده خرید کنید، تولید کننده تولیدات خودش را به اندازه‌ی مصرف خریدار انجام می‌دهد و همین از تولید زباله‌ی زیاد جلوگیری می‌کند و در نتیجه به سلامت محیط زیست کمک زیادی می‌شود. در شیوه‌ی خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده دیگر مبل اضافی و بدون تقاضا تولید نمی‌شود و با کم شدن تولید میزان دور ریزها کاهش پیدا می‌کند و می‌توان بدین صورت قدم بزرگی را برای کمک کردن به محیط زیست و وارد شدن آسیب کمتر به آن برداشت.

حمل مبلمان با کمترین آسیب

وقتی که انتخاب می‌کنید به جای خرید از واسطه از تولید کننده مبل بخرید در کنار تمامی مزیت‌هایی که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید، مزیت مهم دیگری وجود دارد. ابن مزیت در حقیقت کمتر شدن احتمال آسیب به مبلمان راحتی خریداری شده در زمان حمل و نقل است. وقتی خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده اتفاق می‌افتد، در حقیقت از حمل و نقل اضافه جلوگیری می‌شود و میل راحتی یک بار فاصله‌ی کارخانه تا منزل شما را طی می‌کند و به همین دلیل هم آسیب کمتری به مبل وارد می‌کند. در چنین حالتی شما می‌توانید مبلی را تحویل بگیرید که آسیب ندیده و بسیار زیبا و چشمگیر است.

18

نکته‌های خیلی مهم در زمان خریدن مبل راحتی

وقتی که می‌خواهید یک مبل راحتی بخرید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد   و بعد از خریدن آن احساس پشیمانی نکنید، لازم است که به یک سری نکته‌ها دقت و توجه کنید. دقت کردن به نکته‌هایی که خیلی ساده هستند، می‌تواند به شما کمک بزرگی کند و از خسارت و زیان شما جلوگیری کند. بنابراین برای شما این نکته‌های مهم و ساده را بیان می‌کنیم تا با توجه و دقت در زمان خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده بتوانید بهترین مبل را انتخاب کنید و بخرید.

مشخص کردن بودجه

قبل از این که به تولیدی بروید، حتما بودجه‌ای که می‌توانید برای انجام این کار و خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده داشته باشید را مشخص کنید. با مشخص کردن بودجه می‌توانید از تولید کننده بخواهید که به شما مدل‌هایی را معرفی کند که قیمت آن‌ها با بودجه‌ی شما هماهنگ است. در چنین حالتی می‌توانید مبلی را انتخاب کنید و بخرید که قیمت آن بیشتر از بودجه‌ی شما نیست و شما لازم نیست برای خریدن آن به دردسر افتاده و دچار مشکل شوید. ما برای این که شما بتوانید خریدی راحت با توجه به بودجه‌ی خودتان داشته باشید، مجموعه‌ی مبل هالیدی را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه نه تنها مبلمان خودش را نسبت به واسطه‌ها و دیگر تولیدی‌ها با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رساند، بلکه در این ایام تخفیفی خیلی خوب بر روی مبل‌های راحتی تولیدی خودش گذاشته است. شما می‌توانید مبل‌های هالیدی را با تخفیفی ۳۰ درصدی تهیه کنید و همین به شما کمک می‌کند با بودجه‌ای که داری بتوانید بهترین مبل را با کیفیتی بالا تهیه کنید. بنابراین برای خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده بزرگ هالیدی تعلل نکنید.

مناسب بودن طراحی مبل راحتی با فضای خانه 

برای خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده عجله نکنید و حتما به فضا و شکل خانه‌ای که در آن ساکن هستید دقت کنید و سپس مبلی را با طراحی مناسب برای این فضا انتخاب کنید و بخرید. طراحی برخی از مبل‌های راحتی مناسب برای تمامی فضاها نیست و در صورتی که شما آن‌ها را بدون توجه به فضا و شکل خانه‌ی خودتان بخرید نه تنها به زیبایی و چشمگیر شدن فضای خانه‌ی شما کمکی نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود خانه‌ی شما شلوغ و بهم ریخته به نظر برسد. مثلا برای خانه‌هایی که فضای آن‌ها شبیه ال است مبل‌های ساده و معمولی کارآمد نیست. در چنین خانه‌هایی بهترین گزینه برای انتخاب و خرید، مبل‌های ال مانند است. با انتخاب این مبل از همه‌ی فضاهای خانه به خوبی استفاده می‌شود و جلوه‌ای زیبا به فضای خانه بخشیده می‌شود.

توجه کردن به ابعاد و اندازه‌های مبل راحتی

در زمانی که مدل‌های مختلف مبل‌های راحتی را بررسی می‌کنید تا یکی از آن‌ها را پسندیده و برای خرید انتخاب کنید، در زمان بیان اطلاعات توسط تولید کننده حتما راجع به ابعاد و اندازه‌های مبل از آن‌ها سوالاتی را بپرسید. انجام این کار کمک می‌کند تا شما بتوانید با توجه به متراژ خانه و فضای در اختیارتان مبل را انتخاب کنید و بخرید. خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده به شما کمک می‌کند تا اندازه‌های دقیق هر مبل را به دست بیاورید و و بعد از چک کردن ابعاد و اندازه آن با ابعاد و اندازه‌های محیط خانه‌ تصمیم بگیرید که آن مبل برای خرید و استفاده در خانه مناسب است یا خیر. مجموعه‌ی مبل هالیدی که در دسته‌ی تولید کننده‌های بزرگ قرار گرفته برای مشتریانش این امکان را فراهم کرده که بتوانند با خیال راحت از طریق وب سایتی که طراحی کرده‌اند مدل‌های مختلف مبل را مشاهده کنند و اطلاعات دقیق آن‌ها را مطالعه کنند و بعد از تصمیم گیری نسبت به خرید مبل راحتی اقدام کنند. همچنین اگر نیاز به راهنمایی داشتند از کارشناسان و مشاوران با تجربه و دلسوز کمک بگیرند و بهترین انتخاب را در زمان خریدن مبل راحتی داشته باشند.

توجه به کیفیت چوب به کار رفته در ساخت مبل

یکی از آیتم‌هایی که در کیفیت یک مبل اثر می‌گذارد و باعث می‌شود شما بتوانید برای سال‌های زیادی از آن استفاده کنید، کیفیت چوب به کار رفته در ساخت آن است. وقتی می‌خواهید خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده را انجام بدهید، حتما راجع به آن از تولید کننده سوال بپرسید و قسمت‌های چوبی که برای شما قابل دیدن است را بررسی کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید. مجموعه‌ی مبل هالیدی از بهترین متریال و چوب استفاده می‌کند و همین باعث شده تا کیفیت مبل‌های راحتی که تولید کرده بالا باشد و مشتریان بسیار از آن‌ها راضی باشند.

توجه کردن به کیفیت پارچه مبل راحتی

هر گران بودنی به معنی این نیست که متریال استفاده شده و پارچه‌های به کار رفته در ساخت مبل بسیار با کیفیت باشند و تنها چیزی که کیفیت یک جنس را مشخص می‌کند، خود محصول و جنس آن است. بنابراین در زمان خریدن مبل حتما کیفیت پارچه را هم مورد بررسی قرار بدهید. شما می‌توانید پارچه از نظر استحکام، لطافت، عدم نخ کش شدن، شست و شوی راحت و سریع و… بررسی کنید. مجموعه‌ی مبل هالیدی با تخفیف ۳۰ درصدی که بر روی مبل‌های راحتی خود گذاشته مبل‌ها را با قیمت مناسبی به مشتریانش عرضه می‌کند و این به معنی پایین بودن کیفیت پارچه و متریالی که استفاده می‌کنند نیست بلکه این مجموعه تنها به فکر خوشحالی مردم و خرید مبل برای تکمیل دکوراسیون خانه‌های آن‌ها است. بنابراین با خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده بزرگی به نام مبل‌های هالیدی می‌توانید مبلی با کیفیت پارچه‌ی بالا و در عین حال قیمتی مناسب بخرید.

مناسب بودن رنگ مبلمان با دکوراسیون

حتما در زمان خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده به این نکته دقت کنید که رنگ مبلی که انتخاب می‌کنید با فضای خانه و دکوراسیون منزل شما هماهنگ بوده و در حقیقت دکوراسیون خانه را تکمیل کند. اگر رنگ مبل‌های راحتی با دکوراسیون هماهنگ نباشد و بین آن‌ها هارمونی وجود نداشته باشد، به جای زیباتر کردن فضای خانه و جلوه بخشیدن به آن، فضای خانه را شلوغ  و نازیبا می‌کند و چهره‌ی منزل شما را شلخته نشان می‌دهد. پس حتما وقتی که می‌خواهید مبل راحتی بخرید، دقت کنید که رنگ انتخابی شما با سبک خانه و رنگ دکوراسیون خانه همخوانی داشته باشد.

دقت کردن به خدمات پس از فروش

وقتی که می‌خواهید خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده را انجام بدهید، حتما از تولید کننده در مورد خدماتی که بعد از خریدن مبل راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرد، سوال بپرسید تا متوجه شوید بعد از خرید می‌توانید از چه خدماتی بهره‌مند شوید. اگر مبلی که می‌خرید، خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشد و شما می‌توانید بعد از چند روز با توجه به صلاحدید تولید کننده در صورتی که از خرید مبل پشیمان شدید، آن را برگردانید. این مزیت‌ها از جمله مواردی است که در زمان خرید و بستن قرارداد باید در شرایط چک کنید و سپس در صورت راضی بودن هزینه را پرداخت و مبل راحتی را تحویل بگیرید.

بعضی از خدمات پس از فروش یا گارانتی تولید کننده‌هایی همچون مبل هالیدی شامل تغییر دادن رنگ مبل، تعویض کردن برخی متریال‌ها و قطعه‌ها، عوض کردن پارچه و… است و شما با دقت به این موضوع می‌توانید بهترین خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده را تجربه کنید.

آشنایی با مجموعه‌ی مبل هالیدی

در میان کارخانه‌های تولید کننده‌ی مبل، مجموعه‌ی مبل هالیدی از جمله مجموعه‌های بی‌نظیر و فوق العاده‌ای است که شما می‌توانید از آن به صورت مستقیم مبل راحتی که مد نظر دارید را بخرید. این مجموعه در حال حاضر تصمیم گرفته تا با یک تخفیف فوق العاده حال و هوای خانه‌ی شما را تغییر بدهد و با این تغییر رنگ و ظاهری جدید به خانه‌ی شما ببخشد.مجموعه‌ی مبل هالیدی تخفیفی ۳۰ درصدی بر روی مبل‌های راحتی خود گذاشته است و شما می‌توانید با یک قیمت بی‌نظیر خریدن مبل راحتی بدون واسطه از تولید کننده را با خرید کردن از این مجموعه تجربه کنید. البته لازم نیست برای خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی به کارخانه یا کارگاه تولیدی آن‌ها بروید و می‌توانید از طریق وب سایت طراحی شده برای مجموعه‌ی مبل هالیدی مبلی را که می‌خواید پیدا کرده و بخرید. اگر می‌خواهید که با محصولات دیگر و مدل‌های مختلف مبل راحتی آشنا شوید، می‌توانید از پیج اینستاگرام آن‌ها کمک بگیرید. شروع فعالیت مبل هالیدی از سال ۱۳۹۰ شمسی بوده و آن‌ها در طول این سال‌ها تجربه‌های زیاد و جدیدی را کسب کرده و به دنبال این بوده‌اند که محصولات تولیدی با کیفیت را با قیمت مناسبی به مشتریانشان عرضه کنند. شما می‌توانید قیمت انواع مبل‌ راحتی مجموعه مبل هالیدی را داخل وب سایت این مجموعه مشاهده کنید.

شماره تلفن همراه: 09101959004 _ 09196300322

شماره دفتر مرکزی: 02133838405 _ 02133846041

شماره تلفن کارخانه: 02156113790

شوروم: 02133846041

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها