بهترین مارک های دوربین مداربسته در بازار ایران کدام است؟

کد خبر: 1098084

هر ساله در ماه دسامبر پرفروش ترین برند های سیستم های امنیتی و حفاظتی در جهان رتبه بندی می شوند. سیستم های نظارتی امنیتی عبارتند از انواع دوربین های مدار بسته و قفل الکترونیکی دستگاه کنترل دسترسی. از مزیت‌های رتبه بندی می توان به کمک به مشتریان در انتخاب سیستم امنیتی مناسب اشاره کرد. در ادامه به سه برند نخست از لحاظ محبوبیت و پر فروش بودن اشاره خواهد شد.

sGbSEzJHdPgq

دوربین های مداربسته مارک هایک ویژن

برند هایک ویژن با درآمد خالص سالانه 5.3 میلیارد دلار رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. شرکت هایک ویژن یک شرکت چینی شده در سال ۲۰۰۱ می باشد از زمان تاسیس خود تا به امروز لیست بهترین و پرفروش ترین برند های دوربین مدار بسته جهان قرار گرفته است.

برند هایک ویژن به بخش تحقیق و توسعه بسیار اهمیت می دهد که رابطه مستقیم خلاقیت و نوآوری در محصولات دارد و یکی از بزرگترین تیم‌های تحقیقات توسعه در جهان را داراست. شرکت هایک ویژن در سال ۹۹، ۷% سود را برای بخش تحقیق و توسعه استفاده می کند. این شرکت شامل ۳۱ شعبه داخلی در چین و ۱۲ شعبه خارجی در سرتاسر دنیا می باشد. برند هایک ویژن به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب از محبوب ترین و پرفروش ترین موجود در جهان به حساب می آید.

DrEPmsyCj0K7

مزایای مارک هایک ویژن:

  • کیفیت و دوام بالای محصولات پشتیبانی از استانداردهای ip66 وip67
  • دوربین های مدار بسته هایک ویژن با سایر دوربین های مداربسته که دارای تکنولوژی های متفاوت آنالوگ و تخت شبکه می باشند سازگار است.
  • دوربین های این برند انواع قابلیت های تجربه و تحلیل تصاویر همچون تشخیص چهره توسط هوش مصنوعی، تشخیص عبور از خط شمارش افراد، قابلیت پلاک خوانی و غیره مجهز هستند.
  • در این برند تصاویر بسیار با کیفیت می باشند.
  • نصب این دوربین ها بسیار آسان است.
  • تولید و ارائه انواع نرم افزار های مدیریت تصاویر طراحی و عرضه شده توسط شرکت
  • قیمت مناسب در عین حال داشتن کیفیت بالا
  • امکان بررسی تصاویر از راه دور در گوشی و تبلت وجود دارد

معایب هایک ویژن:

از معایب  دوربین های مداربسته هایک ویژن می توان مواردی همچون نداشتن میکروفون داخلی و ضبط صدا را گفت و میکروفون باید جداکانه به دوربین متصل شود. از دیر معایبی که به این دوربین ها وارد است عدم سازگاری آن ها با دوربین های HDVIC می باشد.

i7q3uNJ2I4A9

دوربین های مداربسته مارک داهوا

دوربین های مداربسته برند داهوا پا درآمد خالص سالانه ۷ میلیارد دلار جایزه برنده های طرح و پرفروش در زمینه تولید سیستم های امنیتی و حفاظتی جهان قرار دارد. شرکت دوربین مداربسته داهوا  با داشتن بیش از ۱۳ هزار نیروی کار محصولات و خدماتش را به بیش از ۱۸۰ کشور دنیا عرضه می کند. بر اساس گزارشات این شرکت از سال ۲۰۱۴ تا به الان در جایگاه دوم رتبه بندی جهانی سیستم های امنیتی قرار دارد و در سال ۲۰۱۶ رتبه ۴ برترین برند دوربین مدار بسته قرار داشته است.

G83UNtYB2q1V

این برند همانند برند هایک ویژن بخش تحقیقات و توسعه اهمیت بسیاری می دهد که همین امر سبب شده تا این برند از سال ۲۰۱۴ ده درصد فروش سالانه خود را در زمینه تحقیق و توسعه استفاده کند. برند داهوا با دارا بودن ۶۰۰۰ مهندس توسعه تحقیق و توسعه در زمینه‌های خدمات امنیت سایبری ویدئو فناوری های پیشرفته و غیره فعالیت می کند. برند داهوا به دلیل اینکه دارای تنوع محصولات بالایی می باشد پاسخگوی نیاز مشتریان در انواع کاربری ها و اماکن می باشد.

مزایای مارک داهوا

  1. دارای کیفیت تصویر خوب
  2. قابلیت مشاهده تصاویر از راه دور
  3. دارای سیگنال تصویری پر قدرت
  4. مجهزبودن به ویژگی های تصویری هوشمند

معایب مارک داهوا

  1. دارای محدودیت پهنای باند
  2. دارای قیمت بالا
  3. دارای محدودیت در دسترسی به انواع محصولات

دوربین های مداربسته مارک هایلوک

این برند یکی از قویترین و جدیدترین برندهای جهان در زمینه محصولات نظارتی و امنیتی می باشد که توسط کمپانی هایک ویژن در سال ۲۰۱۸ معرفی شد را می توان یکی از با کیفیت ترین دوربین های مداربسته قیمت مناسب نسبت به رقبای دیگر دانست. از ویژگی های برند هایلوک نسبت به سایر برندها که این برند را برجسته می کند این است که این برند برخلاف دیگر برندها با تمامی دستگاه های دیگر سازگار می باشد و می تواند به تمامی دستگاه ها از سایر برندها متصل شود چراکه این دستگاه دارای کلید ‌osd یا همان کلید منو می باشد.

ZZX1tkNqOVFj

مزایای دوربین های مدار بسته هایلوک تحت شبکه

  • دارای پهنای باند حداکثر مثبت ۲۶۵
  • دارای wdr برای مشاهده تصویر واقعی و از بین بردن کامل نور اضافی
  • دارای کیفیت تصویر ۴ مگا پیکسل برای تصویربرداری با کیفیت بالا
  • برای وضوح تصویر در تاریکی مطلق و مادون قرمز بالاتر دارای EXIR 2.0 می باشد

توجه داشته باشید این موارد گفته شده برای دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند و دوربین های آنالوگ هایلوک دارای تفاوت های کوچکی همچون حداکثر پهنای باند مثبت ۲۶۴ به کیفیت تصویر تا ۳ مگا پیکسل می باشد.

این دوربین های مدار بسته ارزان قیمت برای نخستین بار توسط شرکت درسا به ایران وارد شده و به فروش رسیده است. این شرکت کاملاً به کیفیت محصولات این برند اطمینان دارد و به همین دلیل محصولات را با ۲ سال گارانتی به مشتریان ازائه می دهند.

خرید دوربین های مداربسته

اگر قصد خرید سیستم امنیتی دارید می توانید وب سایت سی سی تی وی ست به نشانی cctvset.net مراجعه کنید و انواع دوربین های مدار بسته با کیفیت و محبوب همچون هایلوک و هایک ویژن را با قیمت مناسب تهیه کنید. سی سی تی وست نمایندگی مرکزی فروش دوربین های مدار بسته هایلوک، داهوا  و هایک ویژن در ایران می باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها