وکیل ملکی - گروه حقوقی رضا عبدالمحمد

کد خبر: 1117110

قبل از شروع مقاله و اینکه وکیل ملکی چه کارهایی انجام میدهد باید بررسی کنیم که وکیل ملکی کیست پس با ما همراه باشید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی فردی است کسی که دانش کافی در ضمینه دعاوی حقوقی و ملکی را دارد و اماده پذیرفتن سایر دعاویر امور ملکی به کار می برد. بی شک مردم زمانی که در امور ملکی به مشکل می خورند می خواهند به سراغ بهترین وکیل ملکی بروند و پرونده خود را در اختیار او بگذارند. همچنین انتخاب یک وکیل ملکی خوب یکی از واجبات است زیرا که نحوه و شیوه اقامه دعوی از اهمیت بالایی برخوردار است و در جریان دعوا تأثیر اساسی در تعیین حدود حقوق اصحاب دعوا دارد و در واقع مبنا قرار می گیرد، به همین دلیل است که برای اینکه دعوی در جریان و رویه غیرعمدی پیش نرود و ناخواسته چیزی اتفاق نیوفتد به دلیل بی تجربگی، فردی که در امور ملکی و دعاوی متخصص است باید آن را پیگیری کند.

متاسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور همچنین کشور های استعمارگر و تحریم ها خرید ملک بسیار سخت و دشوار شده است همین دلیلی شده است که اشرار در کار املاک و ملک چه خرید یا اجاره ملک بر سر افراد کلاه بگذارند. پس توصیه ما به شما این است که اگر در مورد قرارداد ها و قوانین مربوط اطلاعاتی ندارید حتما با فردی که در این ضمینه حرفه ای است یا با وکیل ملکی مشورت کنید این کار باعث میشود که تا با خیال راحت قرارداد ملکی که مدنظرات هست را امضا کنید و نگران کلاهبرداران ملکی نباشید.

وکیل ملکی رضا عبدالمحمد

گروه حقوقی رضاعبدالمحمد در ضمینه وکیل ملکی آماده مشاوره و حل پرونده های شما همراه شما خواهد بود.

طبق امار رسمی از سمت دادگاه ها و قوه قضاییه کشور پنجاه درصد از دعاوی حقوقی مربوط به دعاوی ملکی است همچنین دعاوی ملکی از پیچیده ترین دعاوی و اختلافات کشور است در این مسیر داشتن یک وکیل ملکی خوب که شما را همراهی کند و تا موفقیت شما همراه شما باشد الزامی خواهد بود.

شاید از خود بپرسید که داشتن وکیل ملکی الزامی است یا داشتن وکیل ملکی چه سودی خواهد داشت ؟

همانطور که اشاره شد خرید ملک و حتی اجاره کردن بسیار سخت است . قاعدتا پرداخت مبلغی که شمارا از ضرر میلیونی یا حتی ضرر میلیاردی نجات دهد به صرفه خواهد بود پس به همین دلیل به همراه داشتن یک وکیل متخصص ملکی به شما کمک بسیاری خواهد کرد .زیرا وکیل این شخص تمامی قوانین مربوط به ملک و املاک و مطالب مرتبط به آنرا را سالیان سال مطالعه کرده است و آماده است که به شما در حل پروندهیتان کمک کند تا جلوی ضرر و زیانی احتمالی را بگیرد

 

 

وکیل ملکی رضا عبدالمحمدهمچنین شما میتوانید با دریافت مشاوره از وکیل ملکی از یک سری از نکات باخبر بشوید تا با رعایت آنها از دعاویی و اختلافات ملکی جلوگیری کنید . 

نکات مفید و کلیدی املاک :

1.در قراردادهای ملکی باید بررسی کنیم که آیا شرط داوری در قرارداد وجود دارد یا خیر. در صورتی که شرط داوری در قرارداد قید شده باشد، هرگونه اقدام در انجام تعهدات این قرارداد باید از طریق مرجع داوری حل و فصل شود.

2. مالک اصلی ملک را مشخص کنید زیرا در اکثر دعاوی ملکی باید صاحب مال نیز طرف دعوا باشد هر چند نام او در قرارداد ذکر نشده باشد.

و....... 

برای خواندن ادامه نکات در مورد املاک به صفحه وکیل ملکی مراجعه کنید . 

همچنین وکیل ملکی فقط در امضای قرارداد خرید ملک یا ملک اجاره ای شمارا راهنمایی نمیکند وکیل ملکی شمارا در ضمینه های اخذ پایان کار - خلع ید و صد ها ضمینه دیگر همراهی خواهد کرد که شما میتوانید با ورود به صفحه وکیل ملکی آنها را مشاهده کنید یا با ما تماس بگیرید . شماره تماس ما :09121574297

همچنین وکیل ملکی تمامی قوانین و موارد مربوط به خرید اپارتمان پیش فروش شده را به شما خواهد گفت زیرا که امروزه قدرت خرید مردم بسیار پایین است خرید اپارتمان های پیش فروش شده باب شده است همچنین بیشترین کلاهبرداری ها در همین ضمینه است از جمله :

۱-عدم تحویل به موقع

۲-عدم تطابق سند با قرارداد

۳-مشکلات در قسمت های مشاع ساختمان

و....

 

۹

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها