هدایای نوروزی سازمانی

کد خبر: 1119194
هدایای نوروزی سازمانی

هدایای نوروزی سازمانی یکی از روش‌هایی است که ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف با در نظر گرفتن هویت و اهداف سازمانی، نیاز و علایق مخاطبان‌شان در بازار متنوع محصولات و هدایای تبلیغاتی جستجو می کنند، تا بتواند بهترین ست های هدیه و تک محصول مناسب را به آن‌ها ارائه دهند. هدایای نوروزی سازمانی یکی از روش هایی است که می‌تواند راهی مناسب برای معرفی یک مجموعه به افراد زیر مجموعه و گروه های مختلف هدف باشد و بتواند آن‌ها را در آینده ترغیب به پیگیری و بررسی خدمات و کالا مرتبط کرده و آن‌ها را به استفاده از خدمات و کالاهای سازمان مورد نظر تشویق کند.

معرفی چند مورد هدیه مناسب عید نوروز

ماگ و فنجان

ماگ و فنجان نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه هستند، که برای زیبایی و پوشش دهی مناسب، سطح آن ها با روکشی از جنس سرامیک به پوشانده می شود این گونه فنجان های سرامیکی بیشتر برای نوشیدنی‌های گرم مثل قهوه،  چای و ...  استفاده می شوند.

 ماگ ها یا لیوان های از جنس سرامیک در اندازه های متفاوت طراحی و ساخته می شوند ولی اندازه معمول آن‌ها که بیشتر مورد توجه است در حدود 350 میلی لیتر حجم دارند که در مقایسه با لیوان های معمولی چای خوری تقریبا حجمی دو برابر دارند.

 این نوع لیوان ها به دلیل طراحی های که روی آنها انجام می شود بیشتر تزیینی هستند ولی برای نوشیدن مواد خوراکی بخصوص نوشیدنی های گرم مناسب می باشند. خرید ماگ و فنجان‌هایی که بنابر سفارش با طرح‌ها و مطالب خاص تولید می‌شوند می‌تواند راهی آسان برای تبلیغ و گسترش یک برند در میان طبقات  و افراد مختلف جامعه باشد.

 ماگ یا لیوان هایی که بر روی آن ها تبلیغات سازمانی و یا برندهای خاص درج می شوند از این قابلیت برخوردار هستند که در زمان استفاده در جاهای مختلف به نوعی سازمان یا برند خاص را برای استفاده کننده و یا اطرافیان معرفی نمایند که می تواند راهی مفید برای تبلیغات باشد.

سررسید و سالنامه

سر رسید و سالنامه در لغت به معنی موعد و زمان مقرر معنی می شود. سررسید یا سالنامه نام کتاب یا دفترچه ای است که به شکل چاپ شده در بازار عرضه می‌شود. خرید سررسید معمولا یکی از مهمترین هدایای نوروزی است.

تعداد برگ های این کتاب ها معمولا به تعداد روزهای سال می‌باشد یا هر صفحه کتاب از وسط نصف شده و شامل دو روز است که از هر صفحه می توان متناسب با تاریخ درج شده بر روی آن برای ثبت وقایع مهم، درج حساب‌های مالی روز، وقایع و اتفاقات مهم یا برنامه کاری که در آینده قرار است انجام شود استفاده کرد.

 هر ساله در آستانه نوروز باستانی تعداد زیادی از ای نوع سالنامه با عناوین و برندهای مختلف چاپ شده و با عنوان هدایای نوروزی سازمانی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. معرفی کردن هدف‌ها، محصولات و یا خدمات یک برند یا سازمان به مردم و گروه های هدف از طریق سر رسید، کاری مطمئن و آزموده شده است که برای سازمان های مختلف می‌تواند بسیار راه گشا باشد.

ست مدیریتی

یکی از روش های مناسب برای تبلیغات شرکت ها و سازمان های مختلف استفاده از ست‌های مدیریتی می‌باشد.  ست های مدیریتی تبلیغاتی شرک‌ها و سسازما‌های مختلف متناسب  با ویژگی های آن سازمان و شرکت تعیین شده و می‌تواند از تنوع زیادی برخوردار باشد که از نمونه‌های رایج آن می‌توان به پاور بانک، فلش مموری، جا کارتی، خودکار فلزی، شارژ فندکی، جا کلیدی، هارد اکسترنال و ... اشاره کرد.

عوامل مختلفی می‌تواند نوع و تنوع این ست‌های مدیریتی را مشخص کند که از مهمترین این شاخص‌ها می‌توان به بودجه سازمانی در نظر گرفته شده، فرد یا اشخاص هدیه گیرنده، درجه و سمت سازمانی، سن و سال و ...  اشاره کرد که می‌تواند ترکیب هدایای نوروزی را مشخص کند.

 ست‌های مدیریتی می‌تواند علاوه بر داشتن جنبه تبلیغاتی به پیشرفت کار و  همچنین جلب اعتماد مدیران کمک کند. همچنین باید توجه داشت که هدایای نوروزی سازمانی باید طوری در نظر گرفته شود که با شان و منزلت مدیران همتراز باشد.

 اگر وسایل در نظر گرفته شده برای ست مدیریتی با شان و منزلت مدیر مربوط همتراز نباشد از کار آمدی لازم برخوردار نیست و معمولا پس از دریافت به وسیله مدیر مورد نظر به گوشه ای پرت شده و در آینده مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و قطعا از بازدهی لازم برخوردار نخواهد بود.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یکی دیگر از ابزار و وسایلی است که می توان از آن  با عنوان هدایای نوروزی سازمانی استفاده کرد. از ویژگی‌هایی که باعث شده است در سال های اخیر چاپ  و ارائه تقویم رومیزی به عنوان هدایای نوروزی مورد توجه قرار گیرد می توان به عواملی مثل،  فضای مناسب برای تبلیغات، قیمت مقرون به صرفه، قابلیت اختصاصی سازی، در دسترس بود، برخورداری از استحکام لازم و ... اشاره کرد.

 امروزه بهترین نمونه.های تقویم رومیزی برای تبلیغات تقویم های رومیزی اختصاصی  می‌باشند چون می‌توانند بر عکس تقویم های رومیزی عمومی بهترین گزینه برای تبلیغات سازمانی و برند های مختلف باشند.

تقویم های رو میزی اختصاصی می‌تواند دست طراح را برای استفاده از تمام صفحات این نوع تقویم باز بگذارد و طراح بتواند در تمام صفحات با استفاده از روش های مختلف نکات کلیدی و تاثیر گذار در مورد سازمان یا برند خاص را درج نماید.

 در این نوع تقویم علاوه بر صفحات مختلف تقویم، روی بدنه تقویم هم می‌تواند مکانی مناسب برای تبلیغات سازمانی و شرکتی باشد.

پاوربانک

پاوربانک یک شارژر الکتریکی است که براحتی قابل حمل بوده و در مکان های مختلف که دسترسی به منابع تامین انرژی(برق) مقدور نباشد می‌توان از آن برای شارژ انواع وسایل الکتریکی از قبیل گوشی همراه، تبلت، دوربین های پیشرفته، برخی بلندگوهای قابل حمل و حتی به صورت محدود تر برای شارژ لب تاب استفاده کرد. پاور بانک به دلیل قابلیت جابجایی بالا می‌تواند به عنوان وسیله ای مناسب برای تبلیغات سازمانی و شرکتی مورد استفاده قرار گیرد.

 این ابزار به دلیل کار آمدی می‌تواند جزء  یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی نوروزی باشد و با رضایت کامل از طرف افراد مختلف مورد پذیرش قرار گیرد. پاور بانک ها دارای ظرفیت ها و اندازه های مختلفی هستند، کوچکترین نمونه آن جیبی است که بسیار کار آمد و مورد اقبال عمومی می‌باشد.

پاور بانک به عنوان یک وسیله کوچک از قابلیت جابجایی بالایی برخوردار بوده و به دلیل این مزیت می‌تواند از برد بالایی برای تبلیغات سازمانی و برند های مختلف برخوردار باشد.  امروزه به استفاده گسترده از وسایل الکترونیکی ارائه پاوربانک به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند روشی پر بازده برای معرفی یک برند و سازمان باشد.

فلش مموری

فلش مموری یک نوع حافظه ذخیره سازی رایانه ای و همراه است که در ابعاد بسیار کوچک تولید و عرضه می‌شود. به همین دلیل فلش مموری از قابلیت خوبی برای نگهداری تمام اطلاعاتی که ممکن است در طول روز مورد نیاز باشد برخوردار بوده و به راحتی می‌توان آن را با خود به جاهای مختلف انتقال داد.

 امروزه به دلیل پیشرفت وسایل الکترونیک و محدود شدن بسیاری از کارها به اتصال با درگاه های فضای مجازی، باعث افزایش استفاده از فلش مموری شده است.

 به گونه ای که هر یک از شهروندان برای انجام بسیاری از کارهای روزانه لازم است که برخی از فایل های مهم و ضروری را در این نوع از فلش مموری  به همراه داشته باشند تا بتوانند کار های روزانه خود را به راحتی انجام دهند.

به همین دلیل فضای بیرونی و پشت و روی این فلش مموری ها می‌تواند فضای مناسبی برای تبلیغات و درج اطلاعات متنوع شرکت ها و سازمان های مختلف بوده و از گستره اطلاع رسانی بالایی برخوردار باشد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر بازاریابی و فروش چیست؟

هدایای تبلیغاتی با در نظر گرفتن هویت و اهداف سازمان‌ها و نیازها و سلایق مختلف مخاطبان آن‌ها طراحی شده و سعی می‌کنند تا بهترین ست های هدیه و تک محصول را برای شناسایی و آگاهی مخاطبان در اختیار آنها قرار دهند. امروزه استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار به عنوان یکی از ابزارهای مناسب و کارآمد پذیرفته شده است.

 در این راستا هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از پرکاربرد ترین گزینه‌ها نقش پررنگی در توسعه برندهای مختلف و تجارت ایفا می‌کنند. این شیوه تبلیغاتی خاص و منحصر بفرد می‌تواند با ایجاد یک حس خوب در مخاطب، برند مورد نظر را به شکلی مناسب به مشتریان معرفی کند.

انواع وسایل  و ابزارهای مختلف تبلیغاتی هزینه‌های خاص خود را دارند ولی استفاده از هدایای سازمانی اگر در کالاهای با عمر متوسط  روبه بالا انجام شود این مزیت را به همراه دارد که در یک پرسه زمانی طولانی و برد تبلیغاتی بیشتر می‌تواند نتایج بهتری را برای سازمان یا برند خاص داشته باشد.

برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی اعم از: سررسید، تقویم، ماگ، ست مدیریتی، ساعت، خودکار و... میتوانید به وبسایت آونگ زمان به نشانی avangzaman.ir مراجعه کنید.

نتیجه گیری

هدایای نوروزی سازمانی یکی از رروش‌های مناسب برای تبلیغات سازمان ها و برندهای مختلف است. در واقع با دادن یک هدیه،  خاطره ای خوش در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود و این حس خوب باعث تضمین نسبی وفاداری مشتری و مخاطب می‌شود.

 این اتفاق برای هدایایی با قیمت‌های پایین و متوسط هم صدق می‌کند و لازم نیست که برای اطمینان پیدا کردن از وفاداری و علاقه مخاطب از هدایای تبلیغاتی لوکس و گران قیمت استفاده شود.

 در هدایای تبلیغاتی باید به این نکته توجه شود که هر چه کار کرد و در دسترس بودن کالای مورد نظر بیشتر باشد برد تبلیغاتی آن نیز بیشتر خواهد بود‌.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها