چگونه با آموزش تعمیرات موبایل یک شغل پردرآمد داشته باشیم؟

کد خبر: 1122169

امروزه به دلیل وضعیت نامناسب استخدام در کشور شاهد افزایش آمار بیکاری هستیم. بدون شک انتخاب یک شغل درآمدزا یکی از مهم ترین دغدغه های افراد به خصوص در سالهای اخیر و با توجه به افزایش تورم در کشور است. خوشبختانه مشاغل بسیاری هستند درآمد بالایی دارند. تعمیرات موبایل یکی از این مشاغل بوده و در صورتی که از طریق آموزش تعمیرات موبایل مهارت های این شغل را یاد بگیرید می توانید صاحب یک شغل پردرآمد و پولساز شوید. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این شغل نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورها بازار کار و درامد خوبی دارد.

ورود به بازار کار این حرفه ای سرمایه بالایی نمی خواهد و برای شروع می توانید با یک سرمایه کم نیز وارد این شغل شوید. مهارت مهم ترین موضوع برای موفقیت در این شغل است. اگر تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی موبایل را به طور کامل یاد بگیرید می توانید یک شغل پولساز را برای خود راه اندازی کنید.

اگر با بهترین روش آموزش تعمیرات موبایل آشنایی ندارید همچنین نمی دانید چگونه وارد این شغل شده و درآمدزایی کنید توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است؟

همانطور که می دانید امروزه استفاده از گوشی موبایل به دلیل کاربردهای بسیار این دستگاه رشد بسیاری داشته است. با افزایش استفاده از موبایل مشکلات ایجاد شده برای این دستگاه بیشتر شده و درخواست تعمیرات گوشی نیز افزایش خواهد یافت و این موضوع به خوبی نشان می دهد که بازار کار تعمیرات موبایل رشد چشمگیری خواهد داشت.

از طرفی به دنبال مشکلات اقتصادی و تحریم های کشور، افراد هنگام خراب شدن موبایل ترجیح می دهند به جای خرید گوشی آن را تعمیر کنند و این موضوع دلیل دیگری است که نشان می دهد این شغل بازار کار و آینده خوبی دارد.

علاوه بر این موارد گوشی های موبایل امروزی بسیار پیچیده و پیشرفته شده و این موضوع تعمیر آنها را حساس کرده است. به عبارتی تنها تعمیرکارانی می توانند گوشی های جدید را تعمیر کنند که آموزش تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی دیده باشند. بنابراین می توان گفت این شغل برای افرادی که به صورت حرفه ای تعمیر گوشی را یاد گرفته اند بسیار عالی است.

چطور می توانم با آموزش تعمیرات موبایل در این شغل موفق شوم؟

اما برای آن که بتوانیم در این شغل درآمد خوبی داشته باشیم و به موفقیت دست پیدا کنیم لازم است به نکاتی توجه داشته باشیم. در ادامه به برخی از مهم ترین نکاتی که رعایت آنها به شما کمک می کند در این شغل درآمد بالایی برسید اشاره خواهیم کرد.

1- ثبت نام در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل حرفه ای

امروزه آموزشگاه های زیادی وجود دارند که دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می کنند. اما برای اینکه بتوانید خود را به بهترین شکل ممکن آموزش دهید و مهارت های لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنید، باید در انتخاب آموزشگاه دقت زیادی داشته باشید. شما در یک آموزشگاه خوب زیر نظر مربی مجرب و حرفه ای آموزش خواهید دید و از ابزار و تجهیزات کامل و با کیفیت آموزشگاه برای ارتقای مهارت خود استفاده خواهید کرد.

2- تمرین کنید

برای اینکه بتوانید پس از اتمام دوره، درآمد بالایی کسب کنید، کسب تجربه بسیار مهم است. بنابراین توصیه می شود تمرین بسیاری داشته باشید و تجربه خود را در این زمینه افزایش دهید.

تمرین و تکرار به شما کمک می کند تا در کار تسلط داشته باشید و بتوانید با موفقیت بر چالش های کار غلبه کنید. گذراندن دوره در یک آموزشگاه خوب به شما این امکان را می دهد که زیر نظر استاد تمرین کنید و مشکلات خود را حل کنید.

3- کارآموزی

پ کارآموزی می تواند از چند جهت مفید باشد. در گام اول همکاری با اساتید حرفه ای باعث می شود تا شما تمام فوت و فن های این حرفه را یاد بگیرید. از طرفی کارآموزی در رزومه شما بسیار موثر است و به شما کمک می کند تا در مراکز بهتری استخدام می شوید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

4- مشتری مداری، تبلیغات، ارائه خدمات با کیفیت

اگر می خواهید در شغل تعمیرات موبایل موفق باشید، علاوه بر یادگیری مهارت های این شغل لازم است به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید. همانطور که می دانید گوشی موبایل از گجت های پرکاربرد است و افراد در طول روز استفاده بسیاری از این دستگاه می کنند. بنابراین هنگام خراب شدن تمایل دارند هر چه سریعتر مشکل رفع شود. بنابراین توصیه می کنیم در کار خوش قول بوده و سرعت داشته باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را رفع کنید.

مشتری مداری موضوع مهم دیگری است که نباید از آن غافل شوید. توجه داشته باشید که اگر کار شما عالی اما رفتار شما با مشتری خوب نباشد به سرعت مشتریان خود را از دست خواهید داد.

علاوه بر این موارد از تبلیغات نیز غافل نشوید و کسب و کار خود را با تبلیغات مناسب به دیگران معرفی کنید.

فنی برق، بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

 با توجه به موارد فوق، انتخاب یک آموزشگاه خوب می تواند نقش مهمی در آینده شغلی شما داشته باشد. مجتمع فنی برق یکی از با سابقه ترین و معتبرترین آموزشگاه هاست که علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل و دیگر رشته های فنی می توانند به راحتی در دوره های آموزشی آن شرکت کرده و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

در  دوره تعمیرات موبایل فنی برق به صورت عملی و در کارگاه مجهز برگزار شده و صفر تا صد تعمیرات موبایل از قبیل باز و بسته کردن موبایل، تعویض قطعات، تعمیر و عیب یابی، شابلون زدن و غیره را به شما آموزش می دهد.

در این آموزشگاه پس از اتمام دوره مدرکی معتبر که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای است به شما ارائه شده، همچنین امکان بهره مندی از پشتیبان نامحدود وجود دارد.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های فوق، کلاس های آموزشی متعدد دیگری را نیز برگزار می نماید. آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد، آموزش مکانیکی و برق خودرو برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است. در ادامه با دو رشته پرطرفدار دیگر این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش مکانیک خودرو

دوره آموزش مکانیک خودرو یکی از دیگر دوره های پولساز و آینده دار در آموزشگاه فنی برق است که در صورت یادگیری آن می توانید شغلی پردرآمد برای خود راه اندازی کنید. این دوره در این مجتمع آموزشی به صورت عملی برگزار می شود و شما می توانید در کارگاه و به صورت عملی، نحوه باز و بسته کردن انواع موتور خودرو و تعویض و تعمیر قطعات را یاد بگیرید. علاوه بر این امکان کار بر روی خودرو واقعی و نحوه عیب یابی و تعمیر موتور آن به شما آموزش داده می شود.

با شرکت در این دوره می توانید مکانیکی خودرو را در مدت زمانی کوتاه یاد گرفته و به بازار کار این شغل ورود پیدا کنید.

آموزش تعمیرات ایسیو

تعمیرات ایسیو از دیگر دوره های مرتبط با تعمیرات خودرو است که در سالهای اخیر بازار کار خوبی داشته و انتظار می رود در آینده تعمیرکاران ایسیو از درامد بالایی برخوردار شوند. ایسیو قطعه مهمی در خودرو بوده و تعمیر آن بسیار تخصصی و مهارت محور است. در دوره آموزش تعمیرات ایسیو آموزشگاه فنی برق هر آنچه برای تعمیر و عیب یابی ایسیو نیاز است به شما آموزش داده می شود.

این دوره مانند دیگر دوره های آموزشی در این مجتمع به صورت عملی است. این موضوع باعث شده تا پس از اتمام دوره به راحتی وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشید. 

جهت اطلاع از دیگر دوره های این آموزشگاه و همچنین شرایط ثبت نام می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها