بهترین ربات پیشرفته اینستاگرام تضمینی چیست؟

کد خبر: 1115714

بهترین ربات پیشرفته اینستاگرام

امروزه استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام آنقدر زیاد شده است که بسیاری آن را یک جهان موازی می دانند. خوب قطع به یقین در چنین فضایی شما قادر به راه اندازی کسب و کار و فروشگاه مجازی نیز خواهید بود. البته که حضور در این بستر و کسب درآمد از آن راه و رسم خاص خود را دارد و احتمالاً وقتی وارد فضای دیجیتال مارکتینگ می شوید با عبارات و عناوینی چون: افزایش فالوور، خرید فالوور، ربات فالوور، راه های افزایش دنبال کننده و ... مواجه می شوید.

ربات ها برای انجام کار های روتین و خسته کننده انجام می شوند و جای انسان ها را در صنعت و تکنولوژی گرفته اند. مثلاً اگر به یک کارخانه تولیدی بروید. می بینید که روند بسته بندی یک کالا توسط ربات ها انجام می شود. همین وظیفه در فضای دیجیتال نیز حالا بر عهده نرم افزار ها و ربات ها می باشد. هر نرم افزار و اپلیکیشنی که روی موبایل و یا کامپیوتر شما نیز نصب می شود به خودی خود یک ربات است.

در ادامه قصد داریم یکی از ربات های اینستاگرامی بررسی کنیم. با فرض بر این که شما هیچ اطلاعاتی در مورد ربات اینستاگرام ندارید.

تفاوت ربات اینستاگرام با روش های خرید فالوور

خوب خیلی ساده و با چند کلیک شما می توانید وارد سایت های خرید فالوور شوید و هر تعداد دنبال کننده ای که می خواهید را سفارش دهید. این سرویس ها نیز با نرم افزار های مدیریتی و همینطور پنل خدماتی که دارند در عرض چند ثانیه تعداد زیادی فالوور را وارد صفحه شما می کنند. اما چه فایده؟ وقتی تمامی این فالوور ها فیک و ربات هستند. حتی بسیاری از آن ها مربوط به یک کشور خارجی نیستند و تصویر پروفایل و یوزر نیم درستی ندارند. در ادامه وضعیت بدتر هم می شود. الگوریتم های اینستاگرام هر روز در حال پیشرفت است و این موجب می شود که پس از مدتی با ریزش فالوور شدیدی مواجه شوید.

ربات پیشرفته اینستاگرام

در مقابل ربات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که به راحتی طیف مخاطب خاصی را هدف بگیرید. مثلا اگر در زمینه فروش لباس فعالیت می کنید. به ربات هشتگ هایی را اضافه کنید که بر اساس آن کاربرانی که این عبارت کلیدی را دنبال کرده اند فالو کند. یا این که بر اساس موقعیت مکانی، مثلاً کسانی که در استان تهران زندگی می کنند و پست های فروشگاه هایی مربوط به این منطقه و شهر را فالو کرده اند دنبال کند. حتی برای آن ها کامنت بگذارد و پستشان را لایک کند. خوب این یک روش واقعی جذب فالوور فعال است.

نحوه کار ربات نینجاگرام روی حساب کاربری شما

شما به راحتی و با آی پی سیستم خودتان مثل یک شخص حقیقی می توانید این ابزار را روی کامپیوتر شخصی تان نصب کنید. حجم ناچیزی دارد و روی سیستم های 32 و 64 بیتی نیز به راحتی نصب می گردد. برخلاف دیگر ربات ها که از پروکسی های مشترک برای فالو کردن استفاده می کنند این ابزار چون از سیستم شما استفاده می کند به هیچ عنوان توسط اینستاگرام شناسایی نشده و در نتیجه بن نمی شود.

به نرم افزار اطلاعاتی می دهید، این که چه کسانی را فالو کند و به دنبال چه مخاطبی باشد. در نهایت شروع به جستجو کرده و اگر فالوور مورد نظر شما را یافت، اقدام به دنبال کردن و همین طور لایک پست ها می کند. حتی می تواند برای آن ها کامنت نیز بگذارد. مثل همیشه این ابزار به جهت این که ایرانی نیست قیمت بالایی دارد و اگر بخواهید آن را تهیه کنید باید 19 دلار پرداخت کنید. مثل همیشه کرک به داد ما رسیده است و شما می توانید به راحتی آن را دانلود و نصب کنید.

البته فراموش نکنید که ربات های متفرقه با این عنوان در ایران به فروش می رسند که بسیاری از آن ها عملکرد درستی ندارند و به دلیل عدم رعایت الگوریتم های اینستاگرام خیلی زود از کار می افتند.

ربات اینستاگرام

ربات نینجاگرام چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از ربات های محبوب در فضای اینستاگرام نینجاگرام می باشد. شما امکان تهیه آن به دلیل محدودیت های مالی و تبادلات ارزی از شرکت سازنده را ندارید. اما بسیاری از وب سایت ها نسخه کرک شده و پچ شده را در دسترستان قرار می دهند. خوب مثل بسیاری از نرم افزار های دیگری که روی سیستم کامپیوتری و موبایل شما نصب است، این ابزار نیز کرک می شود و در عمل و اجرای داده ها هیچ تفاوتی با نسخه های اصلی و خریداری شده ندارد. چه بسا که محدودیت آن کم تر است.

و اما مزایای ربات نینجاگرام به عنوان یک نمونه پیشرفته:

  • امکان انتخاب طیف خاص مخاطب (به طور مثال فقط کسانی که هشتگ های خرید خودرو را دنبال کرده اند فالو کنید)
  • قابلیت سوپر لایک و فول لایک پست های یک پیج و کامنت گذاشتن برای او به جهت جذب حداکثری فالوور
  • امکان اضافه کردن فالوور در یک روز از 10 تا 500 عدد
  • قابل استفاده در تلفن همراه هوشمند و تبلت با استفاده از سرور مجازی
  • بالا بودن سرعت افزایش فالوور در مقایسه با نسخه های رایگان
  • امکان کامنت فرستادن و ارسال دایرکت بدون دخالت شما و به صورت هوشمند
  • قابلیت لیچ کردن حساب های کاربری بر اساس تگ، یوزر و...
  • قابلیت اجرای چندین ربات روی یک پیج به منظور افزایش سرعت رشد
  • عدم پاکسازی فالوور ها توسط اینستاگرام

همینطور امکان تفکیک جنسیتی، کار روی یک لوکشین خاص و حذف فالوور فیک و بک نداده نیز روی این ربات وجود دارد.

انتخاب بهترین و پیشرفته ترین ربات اینستاگرام

ربات پیشرفته اینستاگرام رایگان

به عنوان کسی که سالهاست در این فضا فعالیت می کند قصد دارم نکاتی را به شما گوشزد کنم که در انتخاب ربات اینستاگرام با دقت بیشتری عمل کنید. اول این که ربات شما باید سرعت بالایی داشته باشد. این گونه نباشد که در طول روز صرفا بتواند 10 پیج را جستجو و انتخاب کند. امکان ارائه گزارش و آمار دقیق داشته باشد. خوب قابلیت کاربردی نینجاگرام این است که شما می توانید به صورت زنده نحوه فعالیت آن را مشاهده کنید. علاوه بر آن حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی همواره در معرض خطر هستند. رباتی که نصب می کنید باید امنیت پیج شما و همینطور سیستمتان را تضمین کند. از طرفی وقتی پیج های زیادی را فالو می کنید. انتظار می رود که پس از مدتی آنفالو شوند. ربات نینجاگرام این قابلیت را به صورت خودکار در خود جای داده است.

فاکتور هایی مانند زمانبندی فعالیت، امکان استفاده روی تمامی گجت ها، مشاهده و ری اکشن به استوری کاربران، حذف اتوماتیک فالوور فیک و تعیین جنسیت و موقعیت مکانی نیز موارد حیاتی هستند که حتماً باید در هنگام نصب یک ربات جدید اینستاگرامی به آن ها دقت کنید. صرفاً به مسئله اسم توجه نکنید. برای کسانی که در این زمینه مهارت دارند راحت است که یک ربات تقلبی را تغییر نام داده و به اسم نینجاگرام به فروش برسانند.

برای دانلود نرم افزار نینجاگرام فارسی کافیست روی لینک زیر کلیک کنید

https://dlninjagram.ir

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها