خبر خوش برای متقاضیان وام مسکن | افزایش وام ساخت مسکن به 350 میلیون + شرایط

کد خبر: 1248971

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: در بحث ساخت مسکن روستایی نیز دولت تسهیلات ۴ درصدی در اختیار روستاییان قرار می دهد ضمن اینکه میزان این تسهیلات از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون افزایش یافته است.

 خبر خوش برای متقاضیان  وام مسکن | افزایش وام ساخت مسکن به 350 میلیون + شرایط

شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان هرمزگان امروز اظهار کرد: دولت حمایت های خوبی از روستاییان برای صدور اسناد روستایی دارد و اسناد روستایی را با کمترین هزینه و بدون دغدغه تقدیم آنان می کنیم.

وی همچنین به بخشی از خدمات دولت در روستاها اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته حدود ۲۵ طرح هادی در سطح روستاهای شهرستان اجرا شده که آمار بسیار بالایی است.

نوری زاده همچنین اظهار کرد: در بحث ساخت مسکن روستایی نیز دولت تسهیلات ۴ درصدی در اختیار روستاییان قرار می دهد ضمن اینکه میزان این تسهیلات از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون افزایش یافته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان نیز یکی از کارهای ارزشمند بعد از انقلاب را سنددار کردن خانه های روستایی دانست و عنوان کرد: هم اکنون بالغ بر ۷۰ درصد از روستاهای کشور دارای سند مالکیت هستند. امسال با همکاری دهیاری ها و بنیاد مسکن، ۲۰ هزار هکتار از منازل و اراضی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفری استان در دستورکار صدور سند قرار گرفته است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها