پاسخ وزیر اقتصاد درباره برکناری سلاح ورزی

کد خبر: 1251917

وزیر اقتصاد به برکناری سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی واکنش نشان داد.

پاسخ وزیر اقتصاد درباره برکناری سلاح ورزی

 احسان خاندوزی وزیر اقتصاد صبح امروز در نشست خبری، در پاسخ به سوالی درباره جلسه روز گذشته شورای عالی نظارت درباره تعیین تکلیف سلاح‌ورزی، اظهار داشت: رییس‌جمهور و ستاد اقتصادی دولت معتقد هستند اگر دنبال پیشبرد اهداف اقتصادی کشور هستیم بدون کمک و نقش‌آفرینی اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف و هم‌چنین انجمن‌های دیگری رخ نخواهد داد و در عمل از شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و سایر نهادها همکاری انجام می‌گیرد‌. این همکاری به خاطر مسائل جزیی تحت تاثیر نخواهد بود.

سخنگوی اقتصادی گفت: نفع همه و اقتصاد کشور الزام به قانون است و مصوبه هیات عالی نظارت در این باره، بر وجه غیرقانونی بودن انتخاب رییس اتاق بازرگانی است. حدود 10 روز قبل از انتخابات در 17 خرداد نهاد نظارتی مکتوب اعلام کرده بود که صلاحیت برخی مورد تایید بوده و یک فرد تایید نشده و درباره یک فرد متعاقباً اظهار نظر می‌کند؛ سه روز قبل از انتخابات گفته بود این فرد مورد تایید نیست.

خاندوزی تصریح کرد: مصوبه هیات عالی نظارت تاکید بر ارکان قانونی بوده که باید مجوزهای لازم قبل از انتخابات آخر می‌شد. امضاهای لازم انجام شده و من امضا کردم و همه اعضا باید امضا کنند و به محض نهایی شد، آقای علی‌آبادی اعلام خواهند کرد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها