وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

واریز وام بلاعوض 10 میلیون تومانی دولت به مناسبت عید فطر | بسته معیشتی 1/200/000 تومانی این دهک ها توزیع شد

کد خبر: 1281104

جزئیات جدید توزیع چند بسته معیشتی و واریزی وام بلاعوض 10 میلیون تومانی به عنوان خرید وسایل برای برخی از خانوارها منتشر شد.

واریز وام بلاعوض 10 میلیون تومانی دولت به مناسبت عید فطر | بسته معیشتی 1/200/000 تومانی این دهک ها توزیع شد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: امام جمعه گرمسار از توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی ویژه نوروز و ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا آرامی در جمع خبرنگاران در کمیته امداد گرمسار، تاکید کرد: با همراهی و کمک مردم خیر و نیک اندیش شهرستان گرمسار و همچنین خیریه‌ها بسته‌های معیشتی امسال نیز همزمان با ماه رمضان و عید نوروز توزیع می‌شود.

وی افزود: امروز یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی عیدانه همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان و عید نوروز، در بین نیازمندان شهرستان گرمسار توزیع شده است.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار شهرهای گرمسار و ایوانکی با همراهی گروه‌های جهادی توزیع می‌شود، ابراز کرد: اقلام اساسی مانند برنج، البسه، گوشت و مرغ و روغن و … در این بسته‌ها موجود است.

آرامی با بیان اینکه بهای هر بسته بسته به تعداد خانوار و شرایط آنها، از هشت تا ۲۲ میلیون ریال متغیر است، ابراز کرد: به همت قرارگاه شهید چمران نیز ۱۵۰ بسته معیشتی نوروزی در بین نیازمندان شهر ایوانکی توزیع خواهد شد.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی 1/500/000 تومانی به این خانوارها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کمیته امداد دهدشت خبر داد.

در مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند کمیته امداد شهرستان دهدشت توزیع شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان در قالب غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی با همراهی و کمک خیران نیکوکار است.

وی افزود: در همین راستا در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان اداره دهدشت توزیع شد.

مبشری بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و حبوبات به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دهدشت اهدا شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیران نیکوکار در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد، خاطرنشان کرد: خیران نیکوکار برای مشارکت در امر اطعام نیازمندان علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ به نام کمیته امداد دفتر استان اهداءکنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، مبشری در ادامه اکرام ایتام را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان و بیان کرد: خیران نیکوکار برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و یا نیازمند را برعهده بگیرند.

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی 1/200/000 تومانی به این دهک ها

همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان اردستان توزیع شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه نورٌ علی نور اردستان ارزش هر کدام از این بسته‌ها را ۱۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین ۳۶ مورد جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به زوجین و ۱۵ مورد سیسمونی به نیازمندان اهدا شده است

حجت الاسلام مجتبی فرهادیان طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان و ایتام و برگزاری محفل انس با قران را از دیگر برنامه‌های این موسسه در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک هزینه نوشت افزار به ۴۰۰ دانش آموز اردستانی گفت: این خیریه به ۸ خانواده کمک هزینه درمانی بیماری‌های خاص اهدا کرده است

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها