آغاز واریز واریز یارانه معیشتی 1 تا 3 میلیون تومانی نوروز | یارانه جدید رئیسی برای این دهک ها واریز شد

کد خبر: 1281266

یارانه معیشتی( بسته معیشتی) 1 تا 3 میلیون تومانی دولت به برخی از خانوارها و اقشار کم درآمد جامعه توزیع شد.

آغاز واریز واریز یارانه معیشتی 1 تا 3 میلیون تومانی نوروز | یارانه جدید رئیسی برای این دهک ها واریز شد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری بارگیری شد.

زارع رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت عید نوروز و آغاز سال جدید، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی اقلام اهدایی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان هم جمع آوری شده است.

وی افزود: کمک‌های اهدایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه و همچنین سایر اقلام ضروری شب عید تهیه شده و در دورترین نقاط استان بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۴۶۰۰ یارانه معیشتی 1 میلیونی بین این خانوارها

همزمان با ایام ماه رمضان و عید نوروز ۴۶۰۰ بسته معیشتی درمناطق کم برخوردار استان اصفهان توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام (ره) در استان توزیع این بسته‌ها را در قالب اجرای رزمایش همدلی و احسان بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دانست وگفت: این بنیاد باتوجه به اهداف و رسالت اجتماعی خود به منظور حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و یاری رساندن به وضعیت معیشت این افراد نسبت به اهدای بسته‌های معیشتی اقدام می‌کند.

شیرانی افزود: هر بسته معیشتی به ارزش یک میلیون تومان را گروه‌های جهادی همکار با ستاد در مناطق کم برخوردار و هدف در تمامی شهرستان‌های استان توزیع خواهد کرد.

وی گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه، قند، حبوبات، سوپ، سویاوماکارانی است.

توزیع ۲۵۰ یارانه معیشتی 560 هزارتومانی به این خانوارها

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ایزدخواست توزیع شد.

به همت خیران ۲۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهر ایزدخواست توزیع شد.

این بسته ها شامل برنج، حبوبات، خرما و رب گوجه فرنگی به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان است.

توزیع یارانه معیشتی 3 میلیون تومانی از امشب

دور جدید توزیع بسته معیشتی دولت به برخی از خانوارها به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان آغاز شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: با توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی و غذایی بین خانوارهای نیازمند در روزهای نخست ماه رمضان، پویش ملی «هلال رحمت» در آستانه حلول سال نو به صورت رسمی آغاز شد.

توزیع ۱۵۰۰ یارانه معیشتی 1 میلیون تومانی به این دهک ها

کرمانشاه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد.

سیدمحمدجعفر امامیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی در قالب پویش سفره مهربانی از سوی خادمیاران رضوی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

امامیان اضافه کرد: خادمیاران رضوی به نیابت از امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی را با کمک خیرین جمع آوری کرده‌اند تا در این روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه نوروز از نیازمندان دستگیری کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهر کرمانشاه ‌و مابقی در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد، تصریح کرد: تلاش می‌شود این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی در سراسر استان برسد.

 امامیان ارزش ریالی هر بسته معیشتی را حدود یک میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌های معیشتی حدود ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ یارانه معیشتی  3 میلیون تومانی بین زنان سرپرست خانوار

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از فراهم شدن مقدمات لازم برای توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی بین زنان سرپرست خانوار این استان خبرداد.

فریبا بریمانی روز یکشنبه در آیبن توزیع یکهزار و ۱۰۰ سبد معیشتی بین زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای فرد معلول که در محل مصلی نمازجمعه ساری برگزار شد، افزود: با تمهیدات صورت گرفته امروز چهار هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی بین زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای فرد معلول زیرپوشش این نهاد حمایتی توزیع خواهد که از این تعداد یکهزارو ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند با دهک های پایین درآمدی در ساری مرکز مازندران و بقیه نیز همزمان در دیگر، شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: در مرحله دوم این طرح نیز تا پایان ماه‌ مبارک رمضان، ۲ هزار سبد غذایی از محل اعتبارات دولتی و ۱۰ هزار سبد معیشتی نیز توسط خیران تامین و در بین نیازمندان و خانواده های زیرپوشش توزیع خواهد شد.

وی این بسته ها را شامل ۲۵ قلم کالای اساسی به ارزش هر کدام ۳۰ میلیون ریال ذکرکرد و اظهار داشت: حمایت از خانواده های نیازمند، بانوان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت، افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی از جمله وظایف سازمان بهزیستی است.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان در همه ابعاد وجودی انسان، هدف اصلی و محوری سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در گام نخست، تامین معیشت جامعه هدف در راستای اجرای طرح توانمندسازی خانوارها مورد هدف است، اظهار کرد: حرکت در مسیر توانمند سازی گروه های هدف مستلزم همراهی و نگاه ویژه بخش های دولتی، غیر دولتی و خیران نیک اندیش است.

بهزیستی مازندران ۱۶۲ هزار خانوار با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت را زیرپوشش دارد.

بهزیستی مازندران ۶۲ هزار معلول را زیرپوشش دارد و معلولان جسمی حرکتی با ۲۷ هزار نفر بیشترین تعداد معلولان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان را به خود اختصاص داده اند، این نهاد همچنین ۱۳ هزار معلول کم توان ذهنی، بیش از هفت هزار معلول نابینا و هفت هزار و ۴۳۰ معلول ناشنوا و کم شنوا، ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار روانی مزمن و ۷۳۰ معلول صوت و گفتاری را در مازندران زیرپوشش دارد.

جاماندگان یارانه معیشتی دولت چگونه ثبت نام کنند؟

ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت اعلام کرده که جاماندگان طی یک مهلت ۱۰ روزه می‌توانند درخواست خود را ثبت نمایند و تاکید کرده که نیازی به مراجعه حضوری مردم به هیچ دستگاه و ارگانی نیست.

خانوار‌های جامانده در طرح بسته حمایت معیشتی دولت برای ثبت نام، باید مطابق مراحل ذیل عمل کنند.

مرحله اول: برای ثبت نام در بسته حمایت معیشتی دولت، سرپرست خانوار با تلفن همراه کد دستوری «#۶۳۶۹*» شماره گیری نماید.

مرحله دوم: با وارد کردن عدد ۱ در پاسخ دستور آمده به صفحه‌ای فرستاده می‌شویم که باید شخص کد ملی سرپرست خانوار را وارد کند.

مرحله سوم: پس از ارسال کد ملی سرپرست خانوار (طبق اطلاعیه وزارت رفاه باید خط به نام سرپرست خانوار باشد) در صورتی که سامانه پاسخگو باشد پیامی مبنی بر ثبت اطلاعات ارسال شده و ارسال کد پیگیری ظرف ۲۴ ساعت آینده برای شما نمایش داده خواهد شد.

مرحله چهارم: فرد ۴۸ ساعت بعد از دریافت کدرهگیری باید به سامانه‌ای که اعلام خواهد شد، مراجعه کند. اطلاع رسانی درباره سامانه متعاقبا صورت خواهد گرفت.

 منبع: باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها