پرداخت اولین دوره وام ویژه برای یارانه بگیران در سال 1403 | دریافت وام 300 و 500 میلیونی از بانک با یک ضامن و بدون سود

کد خبر: 1283251

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه بدون سود تا انتهای مطلب با ما همراه باشند.

پرداخت اولین دوره وام ویژه برای یارانه بگیران در سال 1403 | دریافت وام 300 و 500 میلیونی از بانک با یک ضامن و بدون سود

خبرنگار شکیبا بقال زاده: بانک اقتصاد نوین طرح تسهیلاتی به نام «پیام» را برای افراد دارای درگاه پرداخت یا دستگاه‌های کارتخوان متصل به حساب‌های خود تدارک دیده است. سقف وام این طرح تسهیلاتی به 500 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، طبق طرح تسهیلاتی پیام متقاضیان دارای دستگاه یا درگاه پرداخت باید به اندازه دو، سه، چهار یا شش ماه میانگین حساب ایجاد کنند. سپس براساس معدل حساب خود امکان دریافت وام طرح پیام را خواهند داشت. ضمانت اصلی به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی، اعلام شده است.

نرخ سود این وام با توجه به نوع حساب، میزان معدل و نوع قرارداد تسهیلاتی تعیین می‌شود و در کل بین چهار، 18 یا 23 درصد خواهد بود. افراد به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی و معتبر بانک را داشته باشند. افرادی که این تسهیلات را با هر شرایط و نرخ سودی دریافت می‌کنند، ظرف 24 ماه امکان پرداخت اقساط آن را خواهند داشت.

در صورتی که فرد سقف تسهیلات را با نرخ سود 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه دریافت کند، میزان هر قسط برای وی 26 میلیون و 186 هزار و 653 تومان خواهد بود. کل سود وام با شرایط مذکور به 128 میلیون و 479 هزار و 672 تومان خواهد رسید. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 628 میلیون و 539 هزار و 672 تومان خواهد بود.

بانک اقتصاد نوین در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال 1380 به صورت رسمی جزو بانک‌های کشور شد. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات مربوط به سرمایه گذاری، تسهیلات و اعتبارات، بانکداری بین الملل و خدمات ارزی، بانکداری شرکتی و دیگر خدمات بانکی مرتبط را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است./کاماپرس

شرایط وام 300 میلیونی بانک گردشگری بدون سود

بانک گردشگری طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» را تدارک دیده که در آن متقاضیان حقیقی با ایجاد میانگین حساب چهار تا 12 ماهه امکان دریافت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان را خواهند داشت.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری هستند، بهتر است بدانند که این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها برای پوشش هزینه‌های بانک به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت وام طی 36 ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت. این تسهیلات تنها در صورت ارائه ضامن رسمی به متقاضی واجد شرایط آن تعلق خواهد گرفت. ضمنا افرادی که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نباید بدهی معوق داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 12 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز تقریبا 312 میلیون و 100 هزار تومان است.

بانک گردشگری اولین بانک تخصصی ایران در زمینه گردشگری است که از هفتم دی ماه سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه بالغ بر 100 شعبه فعال در سراسر کشور دارد. این بانک در نظر دارد تا در آینده جزو پنج مجموعه برتر بانکی در بین تمام بانک‌های خصوصی کشور از منظر سهم بازار سپرده‌ها، پنج برند برتر بانکی از دیدگاه مشتریان، نخستین ارائه دهنده خدمات و محصولات در میان فعالان صنعت گردشگری و قرارگیری در بین پنج بانک برتر از لحاظ کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.

چگونه وام فرزندآوری دریافت کنیم؟

وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۳ با تغییراتی همراه بود که افزایش مبلغ وام و حذف کارت پایان خدمت به عنوان شرط دریافت وام برخی از آن‌هاست.

با اعلام بانک مرکزی، والدین فرزندان متولد اول فروردین ۱۴۰۰ به بعد از مشمولان دریافت وام فرزندآوری هستند و اقساط وام نیز بعد از 6 ماه دوره تنفس آغاز می‌شود.

گفتنی است، کارمزد این وام 4 درصد به صورت سالانه بوده و وثیقه مورد نیاز برای دریافت آن نیز شامل یکی از موارد از جمله داشتن حساب یارانه، سهام عدالت، سفته یک نفر ضامن و یک نفر بستگان درجه اول می‌شود. داشتن کارت پایان خدمت برای دریافت این وام الزامی نیست.

بازپرداخت اقساط وام فرزندآوری ۱۴۰۳بر اساس حجم مبلغ دریافتی محاسبه می‌شود. به عبارت دیگر مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به‌ازای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان با بازپرداخت 3 ساله، فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان با بازپرداخت 4 ساله، فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت 5 ساله، فرزند چهارم ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت 6 ساله و برای فرزند پنجم به بعد ۲۰۰ میلیون با بازپرداخت 7 ساله درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، والدین می‌توانند برای دریافت این وام با مراجه به آدرس www.ve.cbi.ir، در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کنند و بعد از آن کد رهگیری از سامانه را دریافت کنند. پس از دریافت کد رهگیری، ۱۲ روز برای مراجعه به بانک فرصت دارند و بعد از آن ۶۰ روز برای تکمیل و ارایه مدارک مهلت دارند/کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها