وام | قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

امشب؛ واریز وام بلاعوض ۳۰ میلیونی برای این یارانه بگیران | شرایط وام ویژه 100 میلیونی رئیسی برای همه اقشار جامعه

کد خبر: 1281351

دولت برای کمک به متقاضیان وام قرض الحسنه فوری اقدام به پرداخت وام ویژه نوروزی کرده است. در ادامه شرایط دریافت وام قرض الحسنه و وام بلاعوض را می خوانیم.

امشب؛ واریز وام بلاعوض ۳۰ میلیونی برای این یارانه بگیران | شرایط وام ویژه 100 میلیونی رئیسی برای همه اقشار جامعه

خبرنگار شکیبا بقال زاده: غلامحسن نورعلی مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کردستان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: در طی سه ماهه گذشته در راستای کمک به نیازمندان فعالیت‌های متعددی صورت گرفت که از اهم آن‌ها می‌توان به اهدا وام بلاعوض سی میلیبون تومانی به این خانواده‌ها نام برد.

وی افزود: اهدا دو تخته فرش ۹ متری توسط خیر به خانواده مددجویان در محلات غفور و نایسر، بازدید از زنان سرپرست خانوار و اهدا بسته‌های کمک معیشتی گوشت و برنج، واریز وام های ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض جهت کارآفرینی خانواده‌های نیازمند، تهیه وسایل فرش بافی و ویزیت و کنترل بیماری نیازمندان به صورت رایگان توسط از اهم فعالیت‌های این مرکز در پاییز سال جاری بوده است.

نورعلی یادآور شد: شناسایی نیازمندان از طریق معرفی مردم و بازدید میدانی توسط کارشناسان این مرکز صورت می‌گیرد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت خیرین نهایت تشکر را کرد و از سایر خیرین استان دعوت کرد با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به این مرکز یاریگر نیازمندان باشند.

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه 100 تا 750 میلیون تومانی

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی با اشاره به تسهیل شرایط دریافت وام قرض الحسنه این بانک برای ایثارگران گفت: وام قرض الحسنه طرح باران برای مشتریان حقوقی به شرط دانش بنیان بودن تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان قابل دریافت است.

مهدی پورمهر، رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی در مورد جزئیات وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک دی گفت: وام قرض الحسنه باران از محل رسوب یا میانگین حسابی که مشتریان بانک دی در حساب قرض الحسنه خود سپرده گذاری و براساس آن، امتیاز کسب می کنند، با کارمزد ۴ درصد قابل دریافت است.

وی با اشاره به اینکه مشتریان حقیقی یا حقوقی در دو دسته می توانند متقاضی دریافت وام قرض الحسنه باران باشند، گفت: مشتریان حقیقی و حقوقی در دو بخش مجزا می توانند متقاضی دریافت این وام باشند.

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی در مورد مبلغ وام قرض الحسنه باران برای مشتریان حقیقی و حقوقی گفت: مشتریان حقیقی می توانند تا سقف ۳ میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) وام قرض الحسنه در قالب طرح باران از بانک دی بر اساس رسوب حسابشان دریافت کنند.

به گفته پورمهر، مشتریان حقوقی این بانک نیز به شرط دانش بنیان بودن می توانند وام تا سقف ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۷۵۰ میلیون تومان) برای خودشان دریافت کنند. البته این گروه از مشتریان بانک دی می توانند پرسنل شرکت مربوطه را برای اخذ وام تا سقف هر نفر ۳۰۰ میلیون تومان به بانک دی معرفی کنند.

وام

جرئیات سپرده گذاری برای دریافت وام قرض الحسنه باران

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی با بیان اینکه برای دریافت وام قرض الحسنه طرح باران نیاز به سپرده گذاری است، گفت: دوره سپرده گذاری از یک ماه تا دوازده ماه متغیر و براساس انتخاب مشتری است. مشتریان براساس میانگین حساب خود در این ماه ها می توانند وام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پورمهر در مورد زمان بازپرداخت وام قرض الحسنه نیز گفت: دوره بازپرداخت وام قرض الحسنه طرح باران شش ماه تا شصت ماه است.

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی با اشاره به تسهیل فرایند پرداخت وام برای خانواده ایثارگران گفت: جامعه هدف ما در بانک دی جامعه ایثارگری است. ازآنجایی که حقوق ۳۹۰ هزار خانواده ایثارگر از مسیر این بانک پرداخت می شود این افراد می توانند به راحتی از وام قرض الحسنه طرح باران استفاده کنند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 300 میلیون تومانی

طرح وام سنا بانک صادرات ایران، سپرده‌ای کوتاه‌مدت 5 درصدی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که می‌توانند با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه به میزان حداکثر 100 درصد معدل موجودی، حداکثر تا سه میلیارد ریال با نرخ سود 15 تا 23 درصد از این بانک تسهیلات بگیرند.

تسهیلات بانک صادرات در قالب طرح سنا ، حداقل 100 میلیون ریال  (10 میلیون تومان )و حداکثر سه میلیارد ریال ( 300 میلیون تومان )در نظر گرفته شده و با دوره بازپرداخت 18 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات کارکنان خود نیز می‌تواند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

وام و تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب طرح سنا با هدف پاسخگویی به نیازهای خرد هموطنان پرداخت می‌شود. 

همچنین اشخاص حقوقی و حقیقی صاحب کسب و کار می‌توانند برای دریافت تسهیلات تا سقف 50 میلیارد ریال تسهیلات ویژه این طرح در قالب «سنای ویژه کسب و کار» با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه، حداکثر 200درصد میانگین معدل موجودی خود را با نرخ 15 تا 23 درصد می‌توانند تسهیلات دریافت کنند. 

حداقل مبلغ تسهیلات این طرح  100 میلیون ریال و حداکثر 50 میلیارد ریال، با دوره بازپرداخت3 تا 18 ماه (ماهانه- یکجا سررسید) در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات در قالب طرح سنا  100 میلیون ریال است. حساب‌های طرح سنا، قابل وکالتی شدن برای انجام معاملات در بورس کالا است.

متقاضیان تسهیلات و ضامنین نباید درای وام و تعهدات سررسید گذشته ٬ معوق و مشکوک الوصول و همچنین چک برگشتی باشند.

بر اساس طرح وام دهی سپاس سپهر بانک صادرات ایران ٬ متقاضیان می‌توانند به میزان سه برابر معدل موجودی حساب تا سقف سه میلیارد ریال با نرخ کارمزد ۴ درصدی وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

همچنین بر اساس این طرح امکان دریافت وام ارزان قیمت قرض الحسنه به میزان دو برابر معدل حساب تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با نرخ‌ سود ۴ درصدی فراهم شده است.

کسب امتیاز در این طرح به صورت روزشمار بوده و مشتری امکان واریز، برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را از این حساب خواهند داشت. همچنین ب روی این حساب کارت بانکی هم صادر می شود.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب ویژه طرح وام  سپاس سپهر بانک صادرات ایران، در قالب سپرده قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، یک میلیون ریال (100/000 تومان ) و حداقل میانگین معدل موجودی جهت استفاده از این طرح ۱۰۰ میلیون ریال ( 10/000/000 تومان ) است.

متقاضیان تسهیلات  می‌توانند برای دریافت وام قرض الحسنه با حداقل ۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۳۶ ماهه، تا سقف سه میلیارد ریال (300/000/000 تومان )  با کارمزد ۴ درصدی از این طرح استفاده کنند. همچنین شرایط دریافت تسهیلات مرابحه با نرخ سود ۴ درصدی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال  ( 1/000/000/000 تومان ) با حداقل ۲ ماه و حداکثر ۱۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۱۲ ماهه فراهم است.

منبع: اقتصاد ایران

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها