آغاز فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور فقط با 541 میلیون | با اقساط 3 ماهه صاحب خودرو لوکس جک ، KMC و BAC X3 شوید + قیمت

کد خبر: 1286019

شرکت کرمان موتور فروش سه محصول را از طریق نمایندگان این شرکت آغاز خواهد کرد.

آغاز فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور فقط با 541 میلیون | با اقساط 3 ماهه صاحب خودرو لوکس جک ، KMC و BAC X3  شوید + قیمت

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرکت کرمان موتور فروش سه محصول را از طریق نمایندگان این شرکت آغاز خواهد کرد.

شرکت کرمان موتور فروش سه محصول جک جی4، کی‌ام‌سی تی8 و BAC X3pro را از طریق نمایندگان این شرکت آغاز خواهد کرد

کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد.

در این طرح فروش، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان،  KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون  تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 در فروردین 1403 اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ کی ام سی تی 8، سدان جک جی 4 و شاسی بلند بک ایکس 3 پرو را به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین ماه آشنا خواهیم شد.

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

شرایط فروش جک J4 کرمان موتور

کرمان موتور

 شرایط فروش BAC X3 کرمان موتور

کرمان موتور

شرایط فروش KMC T8 کرمان موتور

کرمان موتور

منبع: اقتصاد آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها