خبر مهم برای متقاضیان وام | ثبت نام وام 100 میلیونی برای خرید کالا + مبلغ اقساط

کد خبر: 1289984

افرادی که در بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، اکنون امکان استفاده از طرح جهاد کالا؛ وام 100 میلیون تومانی آن را دارند.

خبر مهم برای متقاضیان وام  | ثبت نام وام 100 میلیونی برای خرید کالا + مبلغ اقساط

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک آینده به آن دسته از مشتریانی که توانسته‌اند اعتبار شغلی تهیه کنند، وام 100 میلیون تومانی ارائه می‌دهد. این تسهیلات با سود 23 درصدی به مشتریان ارائه می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است.

لازم به ذکر است که به تشخیص بانک و با توجه به سقف وام و رتبه اعتباری متقاضیان ضمانت این تسهیلات متفاوت خواهد بود. سود این وام به 23 درصد می‌رسد و افراد بعد از دریافت در بازه زمانی 12 یا 24 یا 36 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را خواهند داشت.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 454 هزار و 998 تومان برآورد شده است.

جهاد کالا چیست؟

افراد بعد از دریافت این وام امکان خرید کالا و محصولات مختلف از مراکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های لوازمی مانند مبلمان، فرش، لوازم خانگی و … را خواهند داشت. جهاد کالا یک پروژه ملی به منظور حمایت از تولید، خرید لوازم خانگی ایرانی با تسهیلات ویژه و همچنین طرح ملی خرید جهیزیه ایرانی با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان کشور است.

بانک آینده این تسهیلات را به منظور رشد و ارتقای تولید و حمایت از تولیدکنندگان انواع کالای ایرانی و همچنین تامین قسمتی از نیاز جامعه برای کالاهای اساسی ارائه داده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها