افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار در قم با حضور رییسی

کد خبر: 1290168

با حضور رئیس‌جمهور، پروژه فیبر نوری استان قم به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار در قم  با حضور رییسی

پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای قم و ۶ شهر این استان روز پنجشنبه با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، هم‌زمان با دور دوم  سفر رییس جمهور به استان قم، پروژه بزرگ فیبر نوری به بهره برداری رسید و  ۴۳۵ هزار نفر از خانواده‌های قمی تحت پوشش قرار گرفتند.

برای اجرای پروژه بزرگ فیبر نوری استان قم افزون بر ۳۴۰ کیلومتر حفاری و دکل گذاری طی ۱۸۰ روز عملیات عمرانی به اجرا درآمده است.

۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص یافته بود؛ اجرای ۶۵ کیلومتر فیبر نوری بین‌شهری نیز از ویژگی‌های این طرح ارتباطاتی در استان قم است.

واگذاری هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی، بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور در این روز خواهد بود

آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد پنجشنبه بیستم اردیبشهت ماه وارد قم شد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده رییس جمهور ساعت ۱۱ امروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اجتماع اقشار مختلف مردم این استان سخنرانی خواهد کرد.

دیدار و گفت وگو با شماری از علما و مراجع تقلید، افتتاح چندین طرح عمرانی و بررسی مهمترین مسائل استان قم و پیگیری اجرای مصوبات سفر دور نخست سفر از برنامه های آیت الله رییسی در سفر به استان قم است./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها