افزایش ۶ درصدی کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: 828074

جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه در این استان در ۲ ماه اول امسال حدود ۵۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۸ میلیارد ریال ۶ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۶ درصدی کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد
خبرگزاری ایرنا: حسین بهمنی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرونده‌های تشکیل شده در ۲ ماهه اول امسال در کهگیلویه و بویراحمد ۳۶۰ فقره بوده که این تعداد درمدت مشابه سال گذشته ۲۹۰ فقره بود.
وی با بیان اینکه در طی این مدت نیز ۴۱۸ متهم در زمینه کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند افزود: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۳۳۳ نفر بودند.
بهمنی بیان کرد: خودرو‌های توقیف شده در ۲ ماه اول امسال در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۴ دستگاه و در مدت مشابه سال گذشته نیز ۱۲۳ دستگاه بوده است.
جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در طی سال ۱۳۹۶ کالای قاچاق به ارزش ۳۶۷ میلیارد ریال و در سال ۱۳۹۵ حدود ۲۴۱ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
وی ابراز داشت: پرونده‌های متشکله در سال ۱۳۹۵ در کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و ۸۴۰ فقره بوده که این تعداد در سال ۱۳۹۶ به یکهزار و ۹۲۲ فقره رسید.
بهمنی عنوان کرد: در این راستا در سال ۱۳۹۶ حدود ۶ باند کالای قاچاق دستگیر شدند که آمار آن مشابه سال ۱۳۹۵ است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها