ثبت نام متقاضیان تسهیلات رونق تولید منطقه آزاد ماکو آغاز شد

کد خبر: 868284

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ثبت نام از واحد‌های تولیدی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید سال جاری در این منطقه آغاز شد.

ثبت نام متقاضیان تسهیلات رونق تولید منطقه آزاد ماکو آغاز شد
ایرنا: ابراهیم جلیلی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از تولید و رفع مشکل نقدینگی واحد‌های تولیدی به واحد‌های مشمول طرح پرداخت می‌شود.
وی افزود: فرآیند ثبت نام الکترونیکی است و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را در سامانه بهین یاب قسمت تامین مالی ثبت نام کنند تا پس از بررسی به بانک معرفی شوند.
به گفته معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو، تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی، تامین تسهیلات مورد نیاز طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، تامین مالی طرح‌های بازسازی و نوسازی در اولویت این بسته رونق تولید قرار دارد. وی بیان کرد: این اهداف با تخصیص حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات محقق شود. به گزارش ایرنا ۴۲ واحد از ۴۹ واحد تولیدی موجود در ۲ شهرک صنعتی ماکو فعال است و یکهزار نفر در این واحد‌ها اشتغال دارند.
منطقه آزاد ماکو به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال غرب کشور واقع شده است. مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.
منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و ۱۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها