تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در فیلم گردی

کد خبر: 987529

عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای کودک و نوجوان در سال ۱۳۹۸ به فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی «امیر داسارگر» و تهیه‌کنندگی «حامد بامروت‌نژاد» می رسد. این اثر که به عنوان پیشکش سینمای ایران به نوجوانان ایرانی شناخته می‌شود، از 26 ام فروردین 1399 در سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی پخش می شود.

تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در فیلم گردی

به گفته سازندگان « منطقه پرواز ممنوع » می‌توان این فیلم را از معدود آثار سینمایی برای مخاطبان نوجوان دانست. این فیلم پرفروش‌ترین اثر نوجوان سینمای ایران است که در ایام اکران توانست نظر بسیاری از مردم و نخبگان را به خود جلب کند. فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع تندیس پر مخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و همچنین علیرضا اکبری برای بازی در این فیلم پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

منطقه پرواز ممنوع داستانی از دل نوجوانان برای همه ی ایرانی ها

منطقه پرواز ممنوع روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌‌شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیداشدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند. با این حال موضوعاتی همچون مدافعان حرم، فعالیت‌های علمی دانش‌آموزان، دستاوردهای علمی، فناوری و نظامی کشور و سایر موضوعات راهبردی نیز در بستر یک داستان جذاب و پرکشش برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.

عوامل فیلم :

کارگردان: امیر داساگر. نویسنده: امیر داساگر. تهیه‌کننده: حامد بامروت نژاد.

بازیگرها: هادی حجازی فر, محمد فیلی, بهار نوحیان, متین پاکزاد, متین کرمانی, علیرضا اکبری, علی ذکریایی, زین العابدین تقی پور.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال «فیلم گردی» با فراهم کردن بسترهای لازم، خانواده ها را دعوت می‌کند فیلم پرفروش « منطقه پرواز ممنوع» را مشاهده کنند.

فیلم گردی یک سامانه پخش آن لاین ویدئو است که با هدف ایجاد محیطی پاک و مناسب از محتوای جذاب و سرگرم کننده شکل گرفته است، تا بهترین فیلم‌های ایران و جهان را در دسترس خانواده‌های ایرانی قرار دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها