جانشین وزیر دفاع: ایران هیچ گاه آغازگر جنگی نبوده است

کد خبر: 908995

جانشین وزیر دفاع گفت: ایران هیچ گاه آغاز گر جنگی نبوده و نخواهد بود، اما اگر دشمنان چنین اشتباهی را انجام دهند با استفاده از تمام پتانسیل موجود در کشور آماده دفاع از کشور هستیم.

جانشین وزیر دفاع: ایران هیچ گاه آغازگر جنگی نبوده است

خبرگزاری مهر: مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیرو‌های مسلح با حضور سردار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امیر شیخ حسنی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و حجت الاسلام قندهاری رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سالن همایش‌های شهدای ساصد سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

سردار تقی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: قرآن کریم شاهکار بزرگ افریش و سرچشمه معارف اسلامی و اقیانوس بیکران معارف اسلامی و مایع آرامش انسانهاست.

وی ادامه داد: آیات قرآن کریم درمان کفر، نفاق و گمراهی است، قرآن برای اهل ایمان شفابخش است پس برای پیدا کردن مقصد باید چشم و گوش به روی حق باز کرد تا از آن بهره‌مند شد.

جانشین وزیر دفاع قرآن را هدایت گر به رشد و شکوفایی دانست و تصریح کرد: همانگونه که پیامبران اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: قرآن نگهدارنده از هر بی راهی و وسیله‌ای برای رسید به آخرت و کمال است و هرکه از قرآن گمراه شد به هلاکت می‌رسد.

سردار تقی زاده مشکل جهان اسلام را دوری از قرآن دانست و گفت: مشکل بزرگ مسلمانان دوری از قران است و علاج مشکلات جهان اسلام نیز بازگشت به قران است. به همین دلیل امام راحل همواره همگان را به پیروی از قران دعوت می‌کردند و خودش نیز حتی در آخر عمرشان با وجود اینکه بیمار بودند قرائت قرآن را ترک نکردند.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه ما در وزارت دفاع نیاز داریم و در کنار تعهد امری ضروری است آموزش قرآن کریم و حرکت برمبنای آن است.

سردار تقی زاده گفت: در صحبتی که روز گذاشته با حاج قاسم سلیمانی داشتم، ایشان می‌گفت: آنچه در جبهه‌های جنگ تحمیلی در ۸ سال دفاع مقدس و در جبهه‌های مقاومت در سوریه و عراق در مقابله با تروریست‌ها موجب پیروزی شد قرآن و عمل به فرامین آن بود.

جانشین وزیر دفاع افزود: آموزش قرآن در وزارت دفاع می‌تواند موجب شکوفایی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه دفاعی شود، وزارت دفاع امروز در مقابل تهدیدات آمریکا و استکبار جهانی قرار دارد و توانسته با پیروی از قران و با بکارگیری جوانان مومن و متخصص نیازمندی‌های دفاعی کشور را تولید کند.

وی در پایان تاکید کرد: ایران هیچ گاه آغاز گر جنگی نبوده و نخواهد بود، اما اگر دشمنان چنین اشتباهی را انجام دهند با استفاده از تمام پتانسیل موجود در کشور آماده دفاع از کشور هستیم و آن‌ها را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها