جسارت دولت رئیسی سکوت و لاپوشانی دولت روحانی

کد خبر: 1291420

روزنامه‌های زنجیره‌ای اعتماد و سازندگی در شماره روز چهارشنبه خود به فساد چای دبش و اتهامات وارده به دو تن از وزرای دولت سیزدهم پرداخته‌اند. این روزنامه‌های مدعی اصلاحات در نوشته‌ها و گزارش‌های خود سعی بر جا انداختن انگاره فساد دولت رئیسی داشته و به شکل نانوشته کلیت دولت سیزدهم را فاسد و حامی فساد معرفی کرده و می‌کنند.

جسارت دولت رئیسی سکوت و لاپوشانی دولت روحانی

این ادعای آنان در حالی است که حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای رئیس دستگاه قضا بارها به این نکته اشاره داشته که کشف فساد چای دبش در دولت رئیسی انجام پذیرفته و به دستگاه قضا برای پیگیری ارجاع شد. روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات در شرایطی به دنبال متهم کردن دولت به فساد هستند که در دولت قبل علی‌رغم فسادهای گسترده همچون فساد حقوق‌های نجومی، فساد برادر رئیس‌جمهور، فساد دختر وزیر‌، فساد برادر معاون اول رئیس‌جمهور و ده‌ها افتضاح عملکرد و فساد مالی گسترده، ذره‌ای به اپیدمی فساد در دولت سابق انتقاد نکرده و سیاست سکوت را در پیش گرفتند.

فرق بین دو دولت از جایی مشخص است که دولت سیزدهم به سرعت با فساد چای دبش برخورد و آن را پیگیری و به قوه قضائیه ارجاع داده و دولت سابق با سکوت کامل و لاپوشانی فساد گسترده در سطح خانواده دولتمردان از رئیس‌جمهور و معاون اول تا وزرا هیچ اقدامی را برای قطع فساد نهادینه شده در دولت خود انجام نداد.

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها