وزیر بهداشت: مشکل کشور چیزی جز سیاست داخلی نیست

کد خبر: 868141

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز مهم‌ترین مشکل در کشور چیزی جز سیاست داخلی نیست که به رفتار مسئولان مربوط می‌شود.

وزیر بهداشت: مشکل کشور چیزی جز سیاست داخلی نیست

خبرگزاری مهر: سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح ۱۳ پروژه بهداشتی و درمانی خراسان جنوبی در فردوس بیان کرد: امروز مهم‌ترین مشکل در کشور چیزی جز سیاست داخلی نیست که به رفتار مسئولان بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه ممکن است گاهی به خودمان راست نگوییم، اظهار کرد: تا این نگاه عوض نشود، مملکت درست نمی‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اقتصاد کشور، مدیریت کشور و وضعیت فرهنگی بستگی به رفتار مسئولان دارد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بی انصافی است که به خاطر خودبینی‌های شخصی، منافع مردم را قربانی کنیم، گفت: دشمن نمی‌خواهد کام مردم با دستاورد‌های نظام شیرین شود.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند ناکارآمدی نظام را القا کنند، اظهار کرد: این در حالی است که دستاورد‌ها و خدمات نظام طی ۴۰ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: هیچ جای دنیا وجود ندارد که مردم ۱۰۰ درصد از خدمات بهداشت و درمان رضایت داشته باشد و همه چیز نسبی است.

قاضی زاده با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در خراسان جنوبی بیان کرد: این خدمات و اقدامات بی نظیر بوده و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه احداث اورژانس نهبندان در اولویت بعدی قرار دارد، گفت: بعد از اجرای این پروژه، اورژانس طبس را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شرایط مالی دولت خوب نیست، افزود: در حال حاضر در جنگ اقتصادی دشمن قرار داریم و نبردی جدی است.

قاضی زادی هاشمی با بیان اینکه نباید به شایعه‌ها توجهی داشته باشیم، گفت: باید جایی که تقصیر داریم از ملت عذر خواهی کنیم.

وی بیان کرد: باید باور کنیم که راه نجات ما همدلی، صداقت، اخلاص، دین باوری و دشمن شناسی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها