افشای خیانت برخی طرف‌های عراقی به الحشد الشعبی

کد خبر: 1049134

یک کارشناس امنیتی عراق می‌گوید که برخی شخصیت‌های دولتی این کشور با یک دستگاه اطلاعاتی خارجی برای هدف قرار دادن سازمان الحشدالشعبی همکاری می‌کنند.

افشای خیانت برخی طرف‌های عراقی به الحشد الشعبی

خبرگزاری فارس: «صباح العکیلی» کارشناس امنیتی عراق امروز پنج‌شنبه از وجود همکاری برخی شخصیت‌های دولتی بانفوذ با یک دستگاه اطلاعاتی خارجی برای هدف قرار دادن سازمان الحشدالشعبی خبر داد.

العکیلی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» افزود که پیشتر نیز ادله‌ای مبنی بر همکاری برخی شخصیت‌های دولتی علیه الحشد الشعبی به دست آمده بود که بر این ادله سرپوش گذاشته شد و از جمله آن اثبات اتهام وارده به محمود الفلاحی در خصوص همکاری با آمریکایی‌ها و ارائه اطلاعاتی به آن‌ها درباره مکان‌ها و پایگاه‌های نیروهای الحشدالشعبی بود و گذشته از آن اتهاماتی در خصوص حادثه ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد وجود دارد که در دست بررسی است.

وی تصریح کرد که اظهارات «جواد الطلیباوی» از رهبران الحشدالشعبی که در حساب توئیتری خود گفته بود یک شخصیت دولتی بانفوذ دستوراتی به داعش برای حمله به پایگاه‌های الحشدالشعبی صادر کرده، صحت دارد و مبتنی بر اطلاعات موثق است.

این کارشناس امنیتی عراق همچنین گفت که نفوذ دستگاه‌های بین‌المللی به دستگاه‌های دولتی و در میان برخی فرماندهان امنیتی وجود دارد و برای این منظور از ضعف دستگاه اطلاعاتی عراق بهره می‌برند و علاوه بر آن برخی مسئولان سیاسی را جذب دستگاه‌های خود می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها