موضع گیری عبدالمهدی درباره تصویب قانون ضد صهیونیستی

کد خبر: 1150324

نخست وزیر سابق عراق به موضع گیری درباره تصویب قانون جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق پرداخت.

موضع گیری عبدالمهدی درباره تصویب قانون ضد صهیونیستی

 به نقل از العهد، عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق به موضع گیری درباره قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخت.

وی امروز شنبه در صفحه فیس بوک خود گفت: عراقیها در موضوعات بزرگ با هم متحد هستند.

نخست وزیر سابق عراق اعلام کرد: مقاومت و پایداری ما دشمن را خسته کرده است. توان ما برای بازدارندگی در مقابل دشمن بیشتر شده است. قواعد درگیری جدیدی ایجاد شده است. توان نیروی زمینی دشمن صهیونیست تحلیل رفته است و توازن موشکی و پهپادی برقرار شده است.

عبدالمهدی گفت: این طبیعی است که دشمن دچار دودستگی شود. روحیه و توان آن متزلزل شده است. این رژیم به کشتن کودکان و زنان و خبرنگاران روی آورده است. این رژیم آشفته است و ابتکار عمل را از دست داده است.

نخست وزیر سابق عراق در ادامه با تاکید بر موضع عراق در تشدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و مقابله با تبعات عادی سازی روابط از قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

وی گفت: این قانون مانع هر آنکه بخواهد در مسیر عادی سازی حرکت کند، می شود و مشوقی برای ملتهای دیگر برای فشار به دولتها و پارلمانهای خود برای شکست طرحهای عادی سازی خواهد بود. این سبب به هم ریختن دشمن صهیونیست شده و ضعف آنرا آشکار می سازد.

نخست وزیر سابق عراق در ادامه تصریح کرد: ما حامی آرمان فلسطین هستیم. شکست در فلسطین به منزله شکست در عراق است.

وی گفت: اگر ما از هیمنه استعماری رها نشویم حاکمیت، قدرت و اقتصاد و صلح و کرامتی نخواهیم داشت. تداوم این هیمنه سبب می شود که ما قدس و اراضی، ثروتها و اراده و آزادگی را از دست بدهیم. اگر ما از هیمنه اسرائیل رها نشویم حاکمیت و توسعه و صلحی در کار نخواهد بود.

گفتنی است که پارلمان عراق دو روز قبل قانون جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی را تصویب کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها