مقام آمریکایی: تحریم‌های ما علیه روسیه شکست خورده

کد خبر: 1239205

مارجوری تیلور گرین از اعضای حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که تحریم‌های ایالات متحده علیه روسیه شکست خورده است.

مقام آمریکایی: تحریم‌های ما علیه روسیه شکست خورده

به گزارش تاس، این قانونگزار ایالت جورجیا چهارشنبه در توئیتی نوشت: آمریکا ۱۱۳ میلیارد دلار خرج کرده و هر ماه یک میلیارد دلار به دولت اوکراین می‌دهد. جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد ۲۰ میلیارد دلار دیگر به آنها بدهد.

وی افزود: اما روسیه ثروتمندتر شده و آمریکا تریلیون‌ها دلار فقیرتر شده است. تحریم‌های آمریکا شکست خورد. دیگر به اوکراین پول ندهید.

پیشتر بانک سوئیسی یو.بی.اس گزارش داده بود که ثروت آمریکا در سال ۲۰۲۲ حدود ۵.۹ تریلیون دلار کاهش یافته و روسیه شاهد رشدی ۶۰۰ میلیارد دلاری بوده است.

گرین پیش از این با انتقاد از ارسال تسلیحات به اوکراین گفته بود که این کشور به صلح نیاز دارد، نه جنگ.

وی در «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران» با طرح این درخواست که «به اوکراین پول ندهید» ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین را متهم کرده بود که تلاش می‌کند آمریکایی‌ها را به خصومت با روسیه بکشاند.

گرین با تاکید بر لزوم توقف کمک مالی و نظامی به اوکراین خطاب به زلنسکی گفت: بهتر است دست از سر دختران و پسران ما برداری. آنها قرار نیست در اوکراین بمیرند.

گرین همچنین از قطعنامه کنگره برای توقف کمک به کی‌یف حمایت کرده بود. وی به جناح راست حزب جمهوریخواه تعلق دارد و حامی دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکاست.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها