هرج و مرج در مجلس نمایندگان آمریکا پس از برکناری مک‌کارتی

کد خبر: 1248039

شبکه «سی ان ان» گزارش کرد که رئیس برکنار شده مجلس نمایندگان آمریکا گفته دیگر وارد رقابت‌ها برای پست ریاست مجلس نمایندگان نمی‌شود و این اقدام مجلس نمایندگان را در هرج و مرج بیشتری فرو می‌برد.

 هرج و مرج در مجلس نمایندگان آمریکا پس از برکناری مک‌کارتی

 شبکه آمریکایی «سی ان ان» گزارش کرد که «کوین مک کارتی» پس از برکناری از سمت خود بعنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته است که دیگر مجدداً برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا وارد رقابت نخواهد شد و چنین اقدامی جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را تهدید می‌کند تا در هرج و مرج و آشفتگی بیشتری فرو روند.

در این گزارش آمده است که رأی‌گیری برای برکناری مک‌کارتی و تصمیم وی برای عدم مشارکت مجدد برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر نمایانگر تشدید تنش‌ها برای کنفرانس جمهوری‌خواهانمجلس نمایندگان آمریکا است که غرق در درگیری‌ها و اختلافات داخلی است.

سی ان ان ادامه داد که برکناری رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا درست در روزهایی صورت گرفته است که مک‌کارتی با موفقیت تلاش‌های دقیقه نودی دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات برای جلوگیری از تعطیلی دولت فدرال را مهندسی کرد.

طبق این گزارش، پیش از این هیچ‌یک از رؤسای مجلس نمایندگان آمریکا تاکنون از طریق تصویب قطعنامه برکناری، از سمت خود خلع نشده بودند.

مک کارتی شب گذشته پس از برکناری در یک کنفرانس خبری گفت: «من برای برگزیدن مدیریت به جای شکایت پشیمان نیستم. این مسئولیت من بوده است. شغل من بوده است. من از مذاکره پشیمان نیستم.دولت من برای یافتن توافق و مصالحه طراحی شده است».

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها