گلوله باران مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

کد خبر: 1251289

مقاومت اسلامی لبنان امروز مواضع رژیم صهیونیستی در کفر شوبا و شبعا را در جنوب لبنان گلوله باران کرد.

 گلوله باران مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

مقاومت اسلامی لبنان امروز مواضع رژیم صهیونیستی در کفر شوبا و شبعا را در جنوب لبنان گلوله باران کرد.

شبکه «المنار» از هدف قرار گرفتن مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا و تپه های اشغالی کفرشوبا توسط مقاومت لبنان خبر داد و افزود دشمن هم در حال گلوله باران مناطق جنوبی است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چندین راکت از سمت لبنان به مواضع ارتش اسرائیل در هاردوف (نامی که صهیونیستها برای مزارع اشغالی شبعای لبنان قرار داده اند) شلیک شده است.

منابع لبنانی از شهادت سرنشین یک خودرو در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی بر اثر شلیک خمپاره های ارتش اسرائیل خبر می دهند.

شلیک مجدد موشک کورنت از خاک لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین

پایگاه های المنارة، البیاض، رویسات العلم و العباد و برج جاسوسی ارتش اسرائیل در مقابل منطقه میس الجبل در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفت.

شهرک مرگلیوت برای دومین بار هدف حمله موشک کورنت از خاک لبنان قرار گرفت.

شلیک گلوله های منور ارتش رژیم صهیونیستی به سمت منطقه تل النحاس در حدفاصل کفرکلا و برج الملوک در جنوب لبنان باعث آتش سوزی شد.

حزب الله لبنان عصر دیروز جمعه ویدیویی از هدف قرار دادن محل استقرار نظامیان صهیونیست در تعدادی از سایت‌ها و دکل‌های رژیم صهیونیستی را در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی نیز منتشر کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شلیک گلوله‌های منور ارتش رژیم صهیونیستی به سمت منطقه تل النحاس در حدفاصل کفرکلا و برج الملوک در جنوب لبنان باعث آتش سوزی شد.

روابط عمومی حزب الله لبنان دیروز با صدور بیانیه‌ای جنایت نظامیان اشغالگر صهیونیستی علیه اصحاب رسانه را به شدت محکوم و اعلام کرد که این تجاوز ادامه جنایات قبلی اشغالگران علیه اصحاب رسانه در لبنان و فلسطین است و مجدداً تأکید کرد که کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور لبنان بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها