القسام: در حال مقابله با نفوذ ارتش اسرائیل هستیم/ با خمپاره‌ تجهیزات دشمن را هدف قرار دادیم

کد خبر: 1252847

مجاهدان القسام با نظامیان صهیونیست درگیر شده و خودروهای زرهی و تجهیزات آن‌ها را با خمپاره‌های «یاسین ۱۰۵» و گلوله‌های خمپاره‌ای دیگر هدف قرار داده و چندین عملیات تک تیراندازی هم اجرا کرده‌اند.

القسام: در حال مقابله با نفوذ ارتش اسرائیل هستیم/ با خمپاره‌ تجهیزات دشمن را هدف قرار دادیم

 گردان‌های القسام از هدف قرار دادن خودروهای ارتش رژیم اشغالگر و درگیری با نظامیان صهیونیست که در تلاش برای نفوذ به شمال نوار غزه بودند، خبر دادند.

درحالی که عملیات‌های موشکی مقاومت فلسطین علیه مواضع دشمن صهیونیستی در چارچوب نبرد طوفان الاقصی همچنان ادامه دارد امروز گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که رزمندگان القسام با نظامیان صهیونیست که در تلاش برای نفوذ به منطقه آمریکایی شمال غرب بیت لاهیا در شمال نوار غزه هستند درگیر شدند.

در بیانیه القسام آمده است که رزمندگان این گردان‌ها در درگیری مسلحانه با نیروهای دشمن، خودروهای ارتش صهیونیستی را با خمپاره های ضد زره «یاسین 105» و راکت‌های توپخانه‌ای هدف قرار دادند و چندین عملیات تک تیراندازی نیز انجام دادند.

بر اساس این بیانیه، دشمن صهیونیستی به زخمی شدن شماری از نیروهای خود در درگیری با رزمندگان القسام اعتراف کرده است./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها