القسام: ۲ تانک اسرائیل را هدف قرار دادیم

کد خبر: 1252895

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس: دو تانک ارتش رژیم اسرائیل را حین تلاش برای نفوذ به غزه از شمال غرب این منطقه هدف قرار دادیم که منجر به آتش گرفتن این تانک‌ها شده است.

القسام: ۲ تانک اسرائیل را هدف قرار دادیم

مبارزان قسام شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین اعلام کردند که دو تانک رژیم صهیونیستی را در شمال غرب غزه شکار کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، قسام اعلام کرد که دو تانک رژیم صهیونیستی را در شمال غرب غزه هدف قرار داده است.

در بیانیه قسام آمده است: دو تانک نیروهای اسرائیلی که به شمال غرب غزه رخنه کرده بودند را هدف قرار دادیم.

قسام شاخه نظامی حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کردند که نظامیان صهیونیست را در شمال غرب غزه هدف هدف قرار داده اند.

در بیانیه حماس از هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست در شمال غرب بیت لاهیا با پهپاد انتحاری الزواری خبر داده شده است.

در بیانیه جهاد اسلامی هم از حملات به نظامیان رژیم صهیونیستی و ادوات آنها با موشک و خمپاره خبر داده شده است.

این درحالی است که خبرنگار روسیاالیوم از درگیری شدید و شنیده شدن صدای انفجارهایی در شرق بیت حانون در شمال شرق غزه خبر داد.

پیش از این هم طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین هم گفت: دشمن در بحران و مخمصه بزرگی گرفتار شده است.

وی با اشاره به رویارویی مبارزان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی و متوقف کردن آنها، افزود: نیروهای دشمن زمین گیر شده اند و توان پیشروی ندارند./مهر

 جزئیات کمین نیروهای القسام برای نظامیان اسرائیلی در نوار غزه

نیروهای گردانهای عزالدین القسام با انجام یک عملیات هلی‌برن، نظامیان صهیونیستی را در کمین خود در شمال نوار غزه گرفتار کردند و چندین نفر از آنان را از پای درآوردند.

جزئیات کمین نیروهای القسام برای نظامیان اسرائیلی در نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- امروز یکشنبه خبر داد که با نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مقر نظامی «ایرز» واقع در شمال نوار غزه درگیر شدند.

القسام تأکید کرد که در جریان این درگیریها، چند خودروی نظامی صهیونیستها در غرب این مقر نظامی آتش گرفت و شماری از سربازان داخل در آن نیز کشته شدند.

شبکه «قدس» درباره جزئیات این عملیات، گزارش داد، گردانهای القسام از نخستین ساعات صبح، چندین بار نیروهای صهیونیستی را که در شمال غرب «بیت لاهیا» و اطراف نوار غزه نفوذ کرده بودند، هدف قرار دادند.

به گزارش این شبکه، یک گروه از ارتش صهیونیستی در غرب ایرز، در کمین نیروهای القسام گرفتار شدند و هدف موشکهای ضد زره و تیراندازی گسترده قرار گرفتند که در پی آن، خودروهای نظامی صهیونیستها منهدم شد و سربازان هم کشته شدند.

بنا بر این گزارش، نیروهای القسام موفق شدند پشت خطوط دفاعی دشمن صهیونیستی عملیات هلی‌برن انجام دهند و به شدت با صهیونیستها درگیر شوند و شماری از آنان را از پای درآورند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز که مطابق معمول سعی در لاپوشانی این مسئله داشتند، خبر دادند که یک «حادثه امنیتی» در مقر ایرز صورت گرفته است، ولی هیچ جزئیاتی ارائه نکردند.

نیروهای القسام همچنین در  شمال غرب بیت لاهیا، نظامیان صهیونیست را با خمپاره‌های «یاسین-105» هدف قرار دادند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها