اسکاتلند: نگذارید بیش از این کودکان غزه بمیرند

کد خبر: 1253486

نگذارید بیش از این کودکان بمیرند. ما به یک آتش‌بس فوری نیاز داریم، نه چیزی کمتر.

اسکاتلند: نگذارید بیش از این کودکان غزه بمیرند

حمزه یوسف وزیر اول اسکاتلند در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردگاه آوارگان جبالیا در نوار عزه ، ابراز تاسف کرد و گفت که متاسفم که دنیا نتوانست از شما حفاظت کند.

بامداد چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار عکسی از حمله به اردوگاه جبالیا نوشت: برای مردان، زنان و کودکان بی‌گناه اردوگاه آوارگان جبالیا متاسفم.

وی تاکید کرد: این بی‌اعتنایی آشکار به زندگی انسان‌ها باید صراحتا محکوم شود. نگذارید بیش از این کودکان بمیرند. ما به یک آتش‌بس فوری نیاز داریم، نه چیزی کمتر.

رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در جنایتی دیگر اردوگاه جبالیا در نوار غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن ۴۰۰ تن شهید و زخمی شدند.

حمزه یوسف روز دوشنبه با انتشار تصویری از کودکان فلسطینی در بیمارستان‌های غزه، این پرسش را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس مطرح کرد: چگونه می توان این (فاجعه) را توجیه کرد؟ این نوزادان چه جرمی مرتکب شده اند؟

وی با بیان اینکه «مجازات دسته جمعی باید محکوم شود» افزود: اجازه دهید کمک‌های بشردوستانه، از جمله سوخت (وارد غزه شود). در غیر این صورت، این تصاویر تا آخر عمر ما را آزار می‌دهند.

یوسف چند روز پیش از آن هم در واکنش به بازگشایی موقت گذرگاه رفح برای انتقال اقلام بشردوستانه به داخل غزه تصریح کرد: ما به کمک های بیشتر و یک کریدور بشردوستانه برای مردم بی‌گناه غزه نیاز داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر افراد بی‌گناه زیادی جان خود را از دست داده‌اند و ما اکنون به آتش بس نیاز داریم.

وزیر اول اسکاتلند در قیاس با رهبران احزاب سیاسی انگلیس، موضع انتقادی‌تری را نسبت به رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده و به کشتار فلسطینیان اعتراض کرده است./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها