اسرائیل: تا این لحظه ۳۳۸ نظامی ما کشته شده‌اند

کد خبر: 1253957

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تا این لحظه ۳۳۸ نظامی در جنگ در غزه کشته شده‌اند و شمار اسرای اسرائیلیِ در بند «حماس» نیز به ۲۴۱ نفر رسیده است.

اسرائیل: تا این لحظه ۳۳۸ نظامی ما کشته شده‌اند

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه، سوم نوامبر طی شرکت در نشستی مطبوعاتی آمارا تلفات و اسرای اسرائیلی در غزه را اعلام کرد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، هاگاری تصریح کرد: تا این لحظه ۳۳۸ نظامی ارتش در جنگ در غزه کشته شده‌اند؛ ۲۴۱ اسرائیلی هم در غزه اسیر هستند که به خانواده‌هایشان اطلاع دادیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان مجدد به این نکته که نظامیان صهیونیست در مرزهای شمالی در آماده‌باش کامل هستند، مدعی واردکردن «ضرباتی سخت» به جنبش حزب‌الله شد.

در حالی نظامیان تل‌آویو همچنان مدعی حملات به نیروها و زیرساخت‌های مقاومت لبنان هستند که  ارتش رژیم صهیونیستی امروز، از زخمی شدن ۲ نظامی بر اثر حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به اردوگاه ارتش در مزارع شبعا خبر داد.

گردان‌های «عزالدین القسام» امروز، در بیانیه‌ای اعلام کردند که نظامیان صهیونیست را در منطقه بیت لاهیا، واقع در شمال نوار غزه غافلگیر کرده و ۴ نظامی آن‌ها به هلاکت رساندند؛ مجاهدان القسام به هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر در نوار غزه ادامه می‌دهند.

با وجود آنکه رسانه‌های عبری از جمله روزنامه «یدیعوت آحارانوت» تعداد نظامیان اسرائیلی کشته‌شده در نبرد زمینی تا به امروز را ۲۴ نفر ذکر کرده‌اند، منابع خبری گزارش می‌دهند که تعداد واقعی کشته‌ها و تلفات این رژیم به مراتب بیشتر از آمارهای اعلامی است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها