هلاکت 4 نظامی اسرائیلی در غزه

کد خبر: 1267336

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 4 نظامی این رژیم در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

هلاکت  4 نظامی اسرائیلی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه‌شنبه)، کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان خود را در نوار غزه اعلام کرد.

رسانه‌های اسرائیلی با انتشار تصاویری خبر دادند ۴ نظامی این رژیم در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه کشته شده‌اند. از سوی دیگر براساس اعلام ارتش همچنین ۶ نظامی اسرائیلی از جمله ۳ افسر در این درگیری‌ها به شدت مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که از زمان آغاز جنگ زمینی در نوار غزه ۱۸۰ نظامی خود را از دست داده است، اما نیروهای مقاومت فلسطین تاکید دارند که شمار تلفات بسیار بیشتر از آماری است که ارتش اسرائیل آن را اعلام می‌کند.

پیش از این، روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» نیز در گزارشی به این مسئله اشاره کرده بود و فاش کرد آماری که بیمارستان‌های اسرائیلی از تعداد مجروحان نظامی ثبت کرده‌اند، بسیار بیشتر از آماری است که ارتش آن را اعلام می‌کند.

شبکه «الجزیره» دیشب به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده بود طی ۲۴ ساعت گذشته در دو حمله جداگانه در نوار غزه ۹ نظامی اسرائیلی از جمله چند افسر کشته و چند نفر دیگر مجروح شده‌اند.

 کتائب القسام -شاخه نظامی جنبش حماس- ساعتی پیش از انتشار این گزارش خبر داده بود یک بمب ضدنفر را در میان یک گروهی از نظامیان صهیونیست در داخل یکی از مدارس شهر خانیونس، منفجر کرده است که به کشته و زخمی شدن این نظامیان منجر شده است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها