ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

کد خبر: 1268032

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب مدعی شد: هدف ما نابودی امکانات و توان حزب‌الله است.

ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب مدعی شد: هدف ما نابودی امکانات و توان حزب‌الله است.

به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، هاگاری افزود: به تلاش برای نابودی ظرفیت و توان حزب الله برای تضمین امنیت ساکنان شمال اسرائیل ادامه می‌دهیم.

هگاری بدون اشاره به تلخ بودن حمله مقاومت در ۱۵ مهرماه به سرزمین‌های اشغالی ادعا کرد: هرگز اقدام حماس در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) را فراموش نخواهیم کرد و به جهانیان نیز اجازه نمی‌دهیم که این کشتار را فراموش کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: هدف ما این است که شرایط لازم و مناسب را برای بازگشت ساکنان شمال اسرائیل به منازلشان فراهم کنیم.

اظهارات هاگاری برای بازگشت ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی به منازلشان درحالی است که

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گزارش دادند که اختلافی جدی میان طرف آمریکایی با رژیم صهیونیستی به علت درخواست دولت بایدن برای بازگشت ساکنان شمال نوار غزه به منازلشان به وجود آمده است.

سازمان پخش رژیم صهیونیستی (کان) در این باره افزود که اختلاف روشنی با دولت آمریکا وجود دارد، چرا که اسرائیل صرف نظر از علل امنیتی و یا روانی، مخالف آن است که به ساکنان شمال غزه اجازه بازگشت به منازلشان را بدهد.

از سوی دیگر خبرگزاری آکسیوس آمریکا نیز در این باره گزارش داد که آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا که در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد و امروز به آمریکا رفت، به مقامات اسرائیلی گفته واشنگتن خواهان بازگشت هر چه سریعتر فلسطینی‌ها به شمال نوار غزه است.

از سوی دیگر، این خبرگزاری به نقل از یک مقام بلندپایه صهیونیست اعلام کرد که اسرائیل به بلینکن اطلاع داده، بازگشت ساکنان شمال نوار غزه پیش از پیشرفت پرونده اسرای اسرائیلی امکان پذیر نخواهد بود.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که بلینکن از مقامات اسرائیلی خواسته اجازه بازگشت ساکنان شمال نوار غزه به منازلشان را بدهند که مقامات تل آویو این خواسته را نپذیرفتند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها