اختلال در سخنرانی هیلاری کلینتون/معترضان آلمانی: تو آدم نیستی

کد خبر: 1276047

حدود یک هفته پس از اختلال در سخنرانی هیلاری کلینتون در دانشگاه کلمبیا، حامیان فلسطین این بار سخنرانی او در آلمان را مختل کرده و وی را جنایتکار جنگی خواندند.

اختلال در سخنرانی هیلاری کلینتون/معترضان آلمانی: تو آدم نیستی

«تو زن و انسان نیستی و از نسل کشی اسرائیل در غزه حمایت می‌کنی». این حرف معترضان آلمانی است که سخنرانی کلینتون در نشست «سینما برای صلح» در برلین را به هم زدند و با اشاره به حمایت‌هایش از اسرائیل در جنگ علیه غزه، او را جنایتکار جنگی خواندند.یکی از معترضان با فریاد گفت «هیلاری کلینتون تو به چه حقی درباره حقوق بشر حرف می‌زنی وقتی که فلسطینیان دارند به بهانه حفاظت از حقوق بشر قتل عام می‌شوند.»

کلینتون برای دومین بار در یک هفته اخیر با اعتراض حامیان فلسطین مواجه شد. بار اول در دانشگاه کلمبیا بود که معترضان سخنرانی او را مختل کردند و وی را جنایتکار جنگی خواندند.همسر بیل کلینتون که سناتور، وزیر خارجه و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا بوده، بارها از اسرائیل دفاع کرده و جنگ علیه غزه را «دفاع از خود» خوانده است.

یکی دیگر از حامیان فلسطین هم با رد مواضع کلینتون تصریح کرد: «اسرائیل در حال دفاع از خودش نیست، یک نسل کشی است که دارید پولش را پرداخت می‌کنید. تو درباره حق زنان حرف می‌زنی؟ جدی؟ درباره چه حقی حرف می‌زنی؟ یک نسل کشی وجود دارد که ایالات متحده مرتکب آن است؛ دولتی که تو تحت لوای آن قرار داری و الان داری درباره "سینما برای صلح" صحبت می‌کنی؟ ما شاهد "سینما برای نسل کشی" هستیم. تو باید از خودت خجالت بکشی. تو زن نیستی. تو انسان نیستی. خجالت بکش. فلسطین را آزاد کنید. تو دستانت به خون آلوده است».در ادامه مراسم، یک بار دیگر سخنرانی کلینتون توسط حامیان فلسطین مختل شد و یکی از آنها با یادآوری مواضع او در زمان وزارت خارجه آمریکا گفت: «آیا نگران مردم فلسطین هستی؟ مردمی که حامی نسل کشی علیه آنها هستی؟ تو درباره قتل‌های فراقانونی حرف می‌زنی. تو خودت مسئول کشتار صدها پاکستانی هستی. تو از جنگ‌های (آمریکا) در افغانستان، عراق و همه جای خاورمیانه حمایت کردی. تو جنایتکار جنگی هستی»./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها