مقام آمریکایی: ارسال بمب به اسرائیل نفرت‌انگیز است

کد خبر: 1282384

برنی سندرز: ما نمی‌توانیم به نتانیاهو التماس کنیم که بمباران غیرنظامیان را متوقف کند و روز بعد هزاران بمب برای او بفرستیم.

مقام آمریکایی: ارسال بمب به اسرائیل نفرت‌انگیز است

سیاستمدار و سناتور آمریکایی کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی را اقدامی «نفرت‌انگیز» خواند و خواستار پایان همدستی آمریکا با این رژیم شد.

 «برنی سندرز» سناتور دموکرات آمریکایی روز جمعه در واکنش به تصمیم جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای ارسال تسلیحات بیشتر به رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

پایگاه خبری المیادین جمعه شب گزارش داد که برنی سندرز، سناتور ارشد آمریکایی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما نمی‌توانیم به نتانیاهو التماس کنیم که بمباران غیرنظامیان را پایان دهد و روز بعد هزاران بمب برای او ارسال کنیم.

سندرز بار دیگر خاطرنشان کرد: «ما باید به همدستی خود پایان دهیم و این مشمئز کننده است که بمب‌هایی را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهیم که ساختمان‌ها را با خاک یکسان می‌کند».

بر خلاف ادعای نگرانی مقامات کاخ سفید درباره حمله نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی به منطقه رفح در جنوب غزه که می‌تواند جان صدها هزار غیرنظامی فلسطینی را تهدید کند, مقامات کاخ سفید در روزهای اخیر بی سر و صدا با اختصاص میلیاردها دلار کمک نظامی به اسرائیل که شامل بمب و جنگنده می‌شود, موافقت کرده است.

در همین ارتباط، نشریه آمریکایی واشنگتن پست روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که دولت بایدن کمک نظامی جدید به اسرائیل شامل بیش از یک هزار و ۸۰۰ بمب ۲ هزار پوندی موسوم به ام کی ۸۲ و ۵۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی موافقت کرده است.

مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها