نیروهای عراقی منطقه مهم«الحراریات» را پس گرفتند

کد خبر: 567524

ارتش عراق به کمک‌ نیروهای بسیج مردمی امروز سه‌شنبه توانست در عملیات معکوسی علیه تروریست‌های داعش در استان صلاح الدین، واقع در شمال این کشور، منطقه مهم «الحراریات» را آزاد کند.

نیروهای عراقی منطقه مهم«الحراریات» را پس گرفتند
خبرگزاری فارس: گروه تروریستی داعش از صبح سه‌شنبه (امروز) با حملات گسترده از مناطق شرقی استان «صلاح الدین» و حومه رشته کوه‌های «حمرین»، مواضع نیروهای عراقی را در منطقه راهبردی «الحراریات» بیجی هدف قرار دادند.
عناصر تروریستی پس از چندین ساعت درگیری سنگین، در نهایت با چند حمله انتحاری توانستند این منطقه را اشغال کنند و نیروهای عراقی را عقب برانند.
همزمان با حملات گروه های تروریستی داعش، ظهر امروز نیروهای تازه نفس ارتش و بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق برای متوقف کردن پیشروی به منطقه اعزام شدند.
نیروهای عراقی با انجام حملات معکوس موفق شدند از پیشروی تروریست‌ها جلوگیری کنند و خطوط دفاعی آن‌ها را در منطقه الحراریات بشکنند.
نقشه
بسیج مردمی و ارتش عراق ساعتی قبل پس از چندین ساعت درگیری توانستند این منطقه را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند. در درگیری‌های امروز ده‌ها تن از تروریست‌ها کشته و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی آن‌ها به همراه چندین خودروی مجهز به آتش بار سنگین منهدم شد. چاه‌های نفت و پالایشگاه منطقه راهبردی بیجی در شمال استان صلاح الدین همواره در معرض حملات گروه تروریستی داعش بوده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها