انفجارهای مکرر در عراق نشانگر خلأ امنیتی است

کد خبر: 594765

رئیس پارلمان عراق ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حله، بر شناسایی ضعف ها و خلأهایی امنیتی نهادهای ذیربط تاکید کرد و نسبت به غفلت از وضعیت امنیتی مناطق آزاد شده هشدار داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سومریه نیوز، رئیس پارلمان عراق در سخنانی حملات تروریست های داعش به شهروندان را ناشی از ضعف امنیتی مسئولان مربوطه دانست.
«سلیم الجبوری» رئیس پارلمان عراق در سخنانی تاکید کرد: انفجار تروریستی در الشوملی در حله واقع در استان بابل را محکوم می کنم؛ حملات مکرر تروریست های داعش علیه شهروندان نشانگر وجود نوعی اهمال و سستی در نهادهای امنیتی مربوطه است و حل این مشکل مستلزم تجدیدنظر در طرح های امنیتی است.
وی در ادامه سخنان خود در همین راستا بیان داشت: فرماندهان امنیتی باید ضعف ها و خلأهای خود را در این رابطه شناسایی و حل کنند. زیرا کسب پیروزی های مداوم علیه تروریست های داعش، غفلت از وضع امنیتی در مناطق آزاد شده را توجیه نمی کند.
گفتنی است، یک انفجار ظهر پنج شنبه به وسیله یک خودروی بمب گذاری شده در پمپ بنزینی در منطقه الشوملی واقع در حله رخ داد. بر اثر این انفجار تاکنون ۸۰ نفر شهید و بیش از ۲۰ نفر زخمی شده اند که اکثر این شهیدان نیز ایرانی هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها