قاضی دادگاه فرانکفورت، اسرائیل را به حمایت از تروریسم متهم کرد

کد خبر: 752517

قاضی دادگاه فرانکفورت آلمان که در ماه گذشته علیه رژیم صهیونیستی رای داده بود، در توضیح این اقدام، صهیونیست ها را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

قاضی دادگاه فرانکفورت، اسرائیل را به حمایت از تروریسم متهم کرد

خبرگزاری مهر: قاضی دادگاه فرانکفورت آلمان که در اواخر آبان ماه در دعوای بین شرکت خطوط هوایی کویت و یک شهروند اسرائیلی به نفع کویت رای داده بود در بیان دلیل تصمیم خود اعلام کرد که اسرائیل از حامیان تروریسم است.

پس از آنکه رای دادگاه فرانکفورت در ۲۶ آبان ماه به نفع شرکت هواپیمایی کویت و به زیان رژیم صهیونیستی صادر شد، قاضی این دادگاه از سوی صهیونیست ها مورد انتقاد و فشارهای زیادی قرار گرفت، از همین رو شب گذشته توضیحاتی را در این رابطه ارائه کرد.

ماجرا از این قرار بود که خطوط هوایی کویت بلیت یک مسافر اسرائیلی که از فرانکفورت آلمان عازم بانکوک در تایلند بود را باطل کرد.

دادگاه شهر فرانکفورت در هنگام صدور رای خود اعلام کرد که شرکت هواپیمایی کویت این اقدام را در راستای رعایت قانون این کشور که اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی‌شناسد انجام داده است.

قاضی این دادگاه در آلمان گفته حدود اختیارات قضایی او اجازه حکم دادن درباره قانون داخلی کویت را نمی‌دهد.

«ناتان گیلبرت» وکیل این مسافر اسرائیلی، رای دادگاه را برای دموکراسی و آلمان شرم آور ارزیابی کرده است.

او گفته موکلش به این حکم اعتراض خواهد کرد و پرونده را به دادگاه تجدیدنظر خواهد کشاند.

در همین حال، شورای مرکزی یهودیان آلمان در واکنش به رای دادگاه فرانکفورت اعلام کرده است: این غیرقابل قبول است که شرکتی خارجی در آلمان اجازه یابد بر اساس قانون ملی تعصب‌آمیز و یهود ستیزانه خود اقدام کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها