دیدار سید «عمار حکیم» با دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق»

کد خبر: 898032

رهبر جریان حکمت ملی عراق با رئیس جمهوری و دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق این کشور دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سید «عمار حکیم» با دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق»

خبرگزاری فارس: سید «عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی پنجشنبه (هشتم آذر) در دیدار با «قیس خزعلی»، دبیر کل جنبش عصائب اهل عراق، درباره تحولات سیاسی عراق و منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سید حکیم در این دیدار با بیان اهمیت روند تکمیل دولت به عنوان مهم‌ترین اولویت عراق در مرحله کنونی تاکید کرد: «مساله وزارتخانه‌های باقی مانده باید هر چه سریع‌تر حل و فصل شود تا دولت بتواند برنامه‌های خود را اجرایی ساخته و در عرصه‌های خدمات رسانی و توسعه‌ای راهکار‌های خود را ارائه دهد».

رهبر جریان حکمت ملی با اشاره به لزوم نهادمندسازی ائتلاف اصلی اصلاح و سازندگی و ائتلاف سازندگی، بر حمایت مجدد خود از دولت «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق تاکید کرد.

وی در ادامه این دیدار خواستار توجه به موضوعات خدمات رسانی، اشتغال زایی و مبارزه با فساد شد.

رهبر ائتلاف اصلاح و سازندگی در پایان مجددا به تشریح دیدگاه خود در قبال مسائل منطقه‌ای و بین المللی پرداخت و افزود: «در همین راستا عراق باید با همگان بر اساس منافع مشترک رابطه داشته باشد و در جهت نزدیک کردن دیدگاه طرف‌ها تلاش کند».

سید عمار حکیم امروز پنجشنبه نیز با «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق دیدار و در مورد تازه‌ترین تحولات سیاسی این کشور به گفتگو نشست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها