تکرار ادعاها علیه ایران در نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب

کد خبر: 929394

نشست وزیران امور خارجه اتحادیه عرب با تکرار ادعای واهی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی بدون اتخاذ تصمیمی مشخص درباره بازگشت سوریه به کار خود پایان داد.

تکرار ادعاها علیه ایران در نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب

خبرگزاری ایسنا: به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، نشست وزیران امورخارجه اتحادیه عرب در حالی روز چهارشنبه در قاهره، پایتخت مصر به کار خود پایان داد که شرکت کنندگان بر لزوم اتحاد سوریه و حفظ تمامیت ارضی آن تاکید کردند اما تصمیم مشخصی درخصوص بازگشت این کشور به اتحادیه عرب در نشست آتی آن که در تونس برگزار می‌شود، اتخاذ نکردند.

این وزیران همچنین با تکرار ادعاهای خود علیه کشورمان اظهارات مقامات ایرانی درباره کشورهای عربی را محکوم و نسبت به آنچه دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی خواندند، به شدت ابراز نگرانی کردند. آنها مدعی شدند که اقدامات ایران به اختلافات فرقه‌ای در کشورهای عربی دامن زده است.

به گزارش ایسنا، این ادعاهای بی‌اساس در حالی به‌طور مرتب در تمامی نشست‌های اتحادیه عرب و شورای وزیران امورخارجه مطرح می‌شود که آنها خود با سیاست‌های تفرقه‌افکنانه‌شان عامل اصلی اختلافات قومیتی و مذهبی در کشورهایشان هستند اما همواره با پشتیبانی غرب تلاش می‌کنند ایران را برای مشکلاتشان مقصر جلوه دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها