ابتکار یک شهروند برای ترساندن رانندگان با سرعت غیرمجاز!

کد خبر: 1109416

مرد آمریکایی برای ترساندن رانندگانی که با سرعت غیرمجاز در مقابل خانه اش رانندگی می کردند دست به ابتکاری جالب زد.

ابتکار یک شهروند برای ترساندن رانندگان با سرعت غیرمجاز!

یک مرد آمریکایی با نصب یک لانه پرندگان شبیه به دوربین کنترل سرعت در باغ خانه اش برای جلوگیری از سرعت غیرمجاز رانندگان به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. «مایک راثمال» می‌گوید برخی از رانندگان با سرعتی جنون آمیز در جاده مقابل خانه اش در بیلینگهام، جایی که حد مجاز سرعت ۳۰ مایل در ساعت (۴۸ کیلومتر در ساعت) است رانندگی می‌کنند. او می‌گوید این سازه ۸ فوتی (۲.۴ متری) که به رنگ زرد و نقره‌ای رنگ آمیزی کرده باعث کاهش سرعت رانندگان متخلف شده است.

این جعبه لانه پرنده دوربین مانند حدود یک ماه است که نصب شده و بنا به گفته راثمال همسایگان او نیز نسبت به آن دید مثبتی دارند.

او گفت: «مردمی (رانندگانی) که در اطراف زندگی می‌کنند احتمالا می‌دانند که آن چیست، اما در مورد یک فردی (راننده‌ای) که در این منطقه زندگی نمی‌کند او وادار به فکر کردن می‌شود. کمی شک، تنها چیزی است که گاهی اوقات نیاز است، نه؟»

راننده پرخطر

او افزود: «بسیاری از مردم محلی از سرعت غیرمجاز رانندگان شکایت داشتند. این ارزش آن را داشت، به جای آنکه همیشه ناله کنید. رانندگان حالا با رسیدن به مقابل خانه او سرعت خود را کاهش می‌دهند.»

پلیس کلیولند می‌گوید اقدام آقای راثمال یک تخلف محسوب نمی‌شود، اما مردم را تشویق کرد تا چنین مشکلاتی (رانندگی با سرعت غیر مجاز) را به پلیس گزارش دهند. یک سخنگوی پلیس کلیولند در این باره گفت: «ما در حال انجام کار‌هایی هستیم تا دوربین‌های موبایل در این منطقه مستقر کنیم. ما به نگرانی جامعه در مورد سرعت غیرمجاز پاسخ خواهیم داد. این مورد تخلف نیست، اما ما همیشه مردم را تشویق می‌کنیم تا در مرحله نخست مشکلات را به پلیس ۱۰۱ گزارش دهند تا بتوانیم اقدامات اجرایی لازم را انجام دهیم.»/ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها