دستگیری ۲ نفر از عوامل تهدید کسبه به اعتصاب در اسلامشهر

کد خبر: 1186484

۲ نفر از عوامل تهدید کسبه به اعتصاب در اسلامشهر دستگیر شدند ۲ نفر از عوامل تهدید کسبه به اعتصاب در اسلامشهر دستگیر شدند اسلامشهر- دو نفر از افرادی که در محلات اسلامشهر با ایجاد رعب و وحشت تلاش داشتند که کسبه را مجبور به اعتصاب کنند با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار مهر، مغازه داران اسلامشهری همچون سراسر کشور کسب و کارهای خود را فعال نگاه داشتند. بر اساس این گزارش ظهر امروز دو نفر از افرادی که در محلات اسلامشهر با ایجاد رعب و وحشت تلاش داشتند که کسبه را مجبور به اعتصاب کنند و مغازه داران را تهدید می‌کردند که در صورت عدم تعطیلی فروشگاه‌ها واحدهای صنفی آنان را به آتش می کشند با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه اسلامشهر شناسایی و بازداشت شدند.

دستگیری ۲ نفر از عوامل تهدید کسبه به اعتصاب در اسلامشهر

دو نفر از افرادی که در محلات اسلامشهر با ایجاد رعب و وحشت تلاش داشتند که کسبه را مجبور به اعتصاب کنند با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

مغازه داران اسلامشهری همچون سراسر کشور کسب و کارهای خود را فعال نگاه داشتند.

بر اساس این گزارش ظهر امروز دو نفر از افرادی که در محلات اسلامشهر با ایجاد رعب و وحشت تلاش داشتند که کسبه را مجبور به اعتصاب کنند و مغازه داران را تهدید می‌کردند که در صورت عدم تعطیلی فروشگاه‌ها واحدهای صنفی آنان را به آتش می کشند با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه اسلامشهر شناسایی و بازداشت شدند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها