کندوان یک‌طرفه می‌شود

کد خبر: 1246195

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه کندوان پُرترافیک شد، گفت: درصورت افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه را در محور کندوان خواهیم داشت.

 کندوان یک‌طرفه می‌شود

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال ، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محور کندوان به‌صورت پرحجم و در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های شمال ادامه دارد، افزود: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه یکم و یک‌شنبه دوم مهر ماه نیز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه یکم ، یک‌شنبه دوم ، دوشنبه سوم و سه‌‌شنبه چهارم مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه یکم و یک‌شنبه دوم مهر از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی در محور هراز طی امروز شنبه یکم مهر ماه امسال، گفت: تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان مواد‌سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز در محور سوادکوه در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: البته اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود که در این صورت اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها