دستگیری ۲ مخل نظم و امنیت در مشهد

کد خبر: 1264838

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری "معراج و آستانه پرست" ۲ نفر از اوباش در بولوار توس و محله نوغان شهر مشهد به دام افتادند.

دستگیری ۲ مخل نظم و امنیت در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری "معراج و آستانه پرست" ۲ نفر از اوباش در بولوار توس و محله نوغان شهر مشهد به دام افتادند.

سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت:ساعت 3 بامداد روز گذشته خبری مبنی بر مزاحمت شبانه و تخریب خودروهای ساکنین یکی از محلات بولوار توس به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام  و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص2 مرد جوان ضمن عربده کشی با شمشیر و تبر 8 دستگاه خودرو سواری پارک شده ساکنین محل را تخریب و موجب رعب و وحشت اهالی شد و با یک دستگاه سواری پراید مشکی رنگ پلاک مخدوش از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی به اجرا در آمد و کمتر از 5 دقیقه از اعلام موضوع یکی از تیم های انتظامی متهمان را در یکی از خیابان های همان محدوده مشاهده و با علائم هشدار دهنده به آنها دستور ایست که راننده بدون توجه به اخطارهای مکرر پلیس با سرعت بالا متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز افسر گشت با قانون بکارگیری سلاح لاستیک خودرو را متوقف می کنند که یکی از سرنشینان خودرو پا به فرار می‌گذارد و نفر دیگر که عامل اصلی شرارت بوده با تبر به سمت عوامل انتظامی حمله ور می‌شوند که با تسلط خوب عوامل گشت پلیس به فنون دفاع شخصی زمین گیر می‌شود.

سرهنگ نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدست متواری متهم بیان کرد: در همین راستا ماموران کلانتری شهید آستانه پرست نیز با رصدهای اطلاعاتی خود یکی از اراذل و اوباش را که چندین فقره سابقه شرارت را در اعمال مجرمانه اش به یدک می کشد را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: جرائمی از قبیل شرارت، عربده کشی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و نوامیس، استفاده از سلاح سرد، قدرت نمایی، شرکت در نزاع های دسته جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه متهمان این 2 پرونده است.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکیدکرد: تحرکات و فعالیت های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها