افزایش تعداد شهرهای ایران به 1200 مورد

کد خبر: 165091

معاون پشتیبانی و امور اجرایی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور گفت: تعداد شهرهای جدید و افزایشی در کشور اکنون به هزار و200شهر افزایش یافته است.

مهر: محسن مسلم خانی افزود: در ششماهه نخست امسال 20 شهرجدید به تعداد شهرهای کشور افزوده شده و تعداد شهرهای کوچک و بزرگ کشور را به هزار و200 شهر رسانده است.

وی ادامه داد: هم اکنون پرونده ارتقای حدود 30 شهرجدید درسازمان شــهرداریها و دهیاریهای کشور در حال بررسی است که این تعداد تا پایان امسال به جمع شهرهای کشور اضافه خواهد شد.

معاون پشتیبانی و امور اجرایی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ساماندهی مشکلات زباله ها در قالب مدیریت پسماند زباله به عنوان یک طرح بزرگ در همه شهرهای کشور یاد کرد و افزود: پس از مطالعات تکمیلی این طرح بزودی اعتبار و آئین نامه های اجرایی آن مشخص خواهد شد.

مسلم خانی ادامه داد: قرار است در این طرح که در شهرهای ساحلی به صورت ویژه تر اجرا خواهد شد، از محل صندوق ذخیره ملی کشور اعتبار آن تامین شود.

وی از تصویب ادامه مراحل بازگشایی و تعریض بلوار بزرگ امام رضا(ع) شهر آمل، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خبر داد و گفت: این سازمان اعتبارهای قابل توجهی برای این خیابان اختصاص خواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها