برکناری ۲ مدیر درپی فوت مادر باردار اهل جاسک

کد خبر: 449778

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از برکناری ۲ مدیر و برخورد با عوامل مقصر در فوت مادر باردار اهل جاسک خبر داد.

مهر: محمد شکاری گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه مرگ مادر باردار که ماه گذشته در شهرستان جاسک اتفاق افتاد بررسی های اولیه توسط تیم کارشناسی دانشگاه متشکل از کارشناسان معاونت درمان در محل حادثه صورت گرفت و پس از ارسال گزارش به وزارت بهداشت، معاون کل وزارت بهداشت و درمان و تیم همراه و همچنين گروه كارشناسی شامل معاونان درمان و بهداشتی و روسای اداره بازرسی و حراست دانشگاه برای بررسی، همفکری و تصمیم گیری نهایی به شهرستان جاسک عزیمت کرديم.

قائم مقام وزیر در استان افزود: بدنبال پیگیری و بررسی های صورت گرفته از سوی معاون کل وزیر بهداشت و درمان و همچنین تشکیل کمیته اضطراری و تیم بازرسی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و پیرو آخرین نظریه کارشناسی با افراد مربوطه مطابق مقررات و ضوابط علمی و اداری برخورد لازم انجام شد و نتیجه این است دو مدیر استانی و شهرستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان برکنار شدند. همچنین پرونده متخصص زنان و زایمان و سه نفر از ماماهای مربوط به موضوع جهت بررسی و رسیدگی به سازمان نظام پزشکی استان ارجاع شد.

وی ادامه داد: سه ماه تعلیق از خدمت مامای همراه بیمار و ارجاع همزمان پرونده وی به هیئت تخلفات اداری دانشگاه و معرفی راننده آمبولانس به دلیل قصور در انجام وظایف به هیئت تخلفات اداری دانشگاه معرفی شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها