حضور 400 مستندساز برای ثبت حماسه راهپیمایی بزرگ اربعین در عراق

کد خبر: 467697

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از اعزام 220 روحانی برای انجام امور فرهنگی و تبلیغی به عراق خبر داد و گفت: 400 گروه مستند ساز در مسیر راهپیمایی و مراسم اربعین حسینی در کربلا اقدام به تولید برنامه می‌کنند و این حماسه بزرگ ثبت می‌شود.

جمهوری اسلامی: سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از اعزام 220 روحانی برای انجام امور فرهنگی و تبلیغی به عراق خبر داد و گفت: 400 گروه مستند ساز در مسیر راهپیمایی و مراسم اربعین حسینی در کربلا اقدام به تولید برنامه می‌کنند و این حماسه بزرگ ثبت می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست با تشریح فعالیت‌های کمیته فرهنگی و آموزشی این ستاد افزود: بیش از 36 میلیون پیامک با مضامین فرهنگی از طریق اپراتورهای تلفن همراه برای زایران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی ارسال شده است.
وی یادآور شد: بیش از دو میلیون محصول فرهنگی تهیه و در حال توزیع بین زایران است.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی به اهمیت ثبت حماسه حضور زایران در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: تعداد 400 گروه مستند ساز در مسیر راهپیمایی و مراسم اربعین حسینی در کربلا اقدام به تولید برنامه خواهند کرد.
دین پرست یادآور شد: از ابتدای ماه صفر تا سه‌شنبه‌شب 527 هزار و 552 نفر برای شرکت در همایش عظیم سوگواری اربعین حسینی از مرزهای سه گانه کشور خارج شده‌اند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی همچنین درمورد صدور گذرنامه جدید برای زایران عتبات گفت: روز گذشته 20 هزار و 256 جلد گذرنامه توسط نیروی انتظامی صادر و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
دین پرست درمورد دیگر فعالیت‌های کمیته فرهنگی و آموزشی این ستاد نیز اظهارداشت: اولین سوگواره اربعین حسینی «ابرات» شامل عکس، دلنوشته‌ها، قطعات ادبی، سفرنامه، مستند و فیلم کوتاه نیز همزمان با ایام اربعین سال جاری برگزار می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها